Hotel Granny Mouse Country House & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Granny Mouse Country House & Spa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Granny Mouse Country House & Spa in het Nederlands

A. TD
7-4-2014

Een traktatie.

River kamer.

Fantastisch.

Eten heerlijk....

Alles, maar dan ook alles was oké.

Service!

w
8-1-2014

Granny Mouse maakt de 4 sterren helemaal waar. We waren erg tevreden over onze suite(kamer en badkamer).De service, het onderhoud, was erg goed. Over de maaltijden in de bistro waren we tevreden en over het "fine dining" restaurant zeker ook, daar was vooral de sfeer aangenaam. Wat ook erg goed beviel was de aangename aandacht van het management voor hun gasten. Wij adviseerden hen een dresscode op te stellen zodat gasten tijdens het diner zich beter zouden kleden dan door de dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granny Mouse Country House & Spa in Balgowan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granny Mouse Country House & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Granny Mouse Country House & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.