Hotel Motswari Private Game Reserve

Kleine hotelsWeer vandaag42°20°
Hotel Motswari Private Game Reserve
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Motswari Private Game Reserve voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Motswari Private Game Reserve in het Nederlands

Fantastische ervaring, alles klopte!

EK
6-8-2017

Als je van een persoonlijke aanpak houdt en vroeg wil opstaan is dit een perfecte plek om te onthaasten en veel van het reservaat te zien en te leren over de dieren en de natuur!

Come as a guest, leave as a friend

WJJ Jansen
26-11-2013

Het verblijf in Motswari was de apotheose van onze reis door het Krugerpark. Deskundige rangers en trackers gaan 2x per dag 'off the road' om zoveel mogelijk dieren te vinden in het uitgestrekte gebied. Ontbijt, lunch en diner zijn 'feestjes'

Dit een een aanrader

Chrisje
25-5-2010

De lodge is helemaal geweldig, de huisjes zijn leuk en compleet. heb je een probleempje, dan lossen ze dat dat heel snel op.

Het personeel is heel vriendelijk en ze kennen je al na een dag bij je naam, knap hoor. De lodge ligt aan het Kruger Park vast, maar er staan geen hekken, dus alle dieren lopen door beide parken. Dir is het enige park ter wereld waar ze witte leeuwen hebben en in 2009 hadden ze dus 2 welpjes. Geweldig! We hebben ze zeker 3 keer gezien.

Het eten in de lodge is uitstekend.

Super!

Olga
12-6-2009

Motswari is een super lodge! De kamers zijn allemaal kleine huisjes. Met een groot bed, bad, douche en buitendouche!

Om de lodge zijn geen hekken, dus alle dieren kunnen gewoon overal komen. Je mag in het donker dus ook niet alleen lopen buiten en je wordt dus begeleid naar het eten en terug naar je huisje. Een avond waren er bij ons ook leeuwen in de logde!

Er is een zwembad (daar wordt volgens mij weinig gebruik van gemaakt) en internet. Je hebt geen bereik met je telefoon, dus het is ook fijn als je toch iets van je kan laten horen!

Vanuit het terras heb je een prachtig uitzicht waar je vaak allerlei dieren kan zien.

De mensen van Motswari zijn erg vriendelijk en gastvrij! Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken en vertellen zoveel mogelijk over de dieren en het park! Ze doen er ook alles aan om je zoveel mogelijk dieren te laten zien!

Het was echt super!

2008

Met name de persoonlijke aandacht is hier voortreffelijk. De maaltijden zijn overdadig en erg smakelijk, je komt hier niets te kort. Wat vooral heel prettig is, is dat je telkens met dezelfde ranger en tracker op pad gaat, zodat je bijna zeker bent dat je de big 5 gaat zien. Ze weten wat je al gezien hebt en doen er alles aan om de beesten te vinden die jij graag wilt zien. Het blijven natuurlijk beesten, dus een garantie is er niet. Vanaf de gate van het Kruger is het nog ongeveer anderhalf uur rijden naar de lodge. Hier geen bosjes toeristen met camera in de aanslag. Als je een goede sighting hebt, dan wachten de andere rangers tot je weg bent. Ze mogen hier off-road.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motswari Private Game Reserve in Timbavati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motswari Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.