Hotel That's It Guesthouse

8 reviews over Hotel That's It Guesthouse in het Nederlands

in de schuur

kieskeurig
14-11-2013

we kwamen in de nacht aan en het pad met koffer was moeilijk, de schuur was erg eenvoudig wel rustig in hoofdgebouw was familie met jakkende jong dus al met al geluk in de bij schuur geen zeep , doeken niet tweede keer schoon wc papier weinig, wifi niet in schuur ontbijt eenvoudig

Gezellige guesthouse

Mariondebresser
29-7-2013

Het was een prima guesthouse. Wij hadden het tuinhuisje als gezin. Omdat het winter was was het niet erg warm in het huisje maar een deken maakte al veel goed! Ook het avondeten was prima en huiselijk

prima gasthuis

janny
4-12-2012

Komt wel over als een vesting. Bewaking voor de deur, poortdeur opslot, hek en voordeur opslot. Geeft eerder een onveilig gevoel als je net uit nederland komt.

vriendelijke ontvangst behulpzaam met advies. Goede startplaats om met de auto op weg te gaan. Je zit zo op de N4 richting Krugerpark

Leuk begin van de vakantie

annemiekvboxel
13-8-2012

Dit was het eerste verblijf tijdens de reis door Zuid-Afrika, we werden goed ontvangen en de eerste nacht was goed. Goede bedden en sochtends een goed verzorgd Engels ontbijt. Voor het avondeten werden we goed verwezen naar een restaurantje bij het stadion van Pretoria. Helaas wat het net te koud voor een sprong in het zwembad, maar ook dit zag er netjes uit.

Erg gastvriendelijke gasthuis

lotte
6-11-2011

Het gasthuis is erg gastvriendelijk. De kamers zijn simpel ingericht maar toch goed onderhouden en erg groot. In de wintermaanden ( juni- juli) was het s'nachts wel erg koud omdat er geen verwarming is.

De tuin met zwembad is ook erg mooi en daar kun je s'morgens ook mooie en verschillende volgels zien.

Het personeel van het gasthuis is ook erg vriendelijk en leggen graag uit waar je naar toe moet gaan en hoe je daar het beste kunt komen.

Leuk guesthouse

Maarten
15-10-2010

Beheerster was erg aardig. Je voelt je meteen thuis. Ontbijt met andere gasten aan de keukentafel. Niet echt het ontbijt waar ik warm voor loop (engels), maar was prima.

leuk verblijf

kvdgrift
28-3-2010

netjes verblijf,

wij zaten in het tuinhuis,

er netjes met 2 kamers. en een prima badkamer.

een leuke plek om Pretoria te verkennen

Janny en Piet
2-2-2010

Het guesthouse ligt op 4-5 min. lopen vanaf het WK stadion

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel That's It Guesthouse in Pretoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel That's It Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.