Lodge Lerato Bush Lodge

LodgeWeer vandaag24°6°
Lodge Lerato Bush Lodge
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Lerato Bush Lodge voor je op een rij gezet:

14 reviews over Lodge Lerato Bush Lodge in het Nederlands

Op wandelafstand van het Steve Biko Academic Hospital vormt Lerato Bush Lodge een perfect verblijf voor kortere of langere tijd. Te midden van het drukke Pretoria kan je genieten van de rust en de groene omgeving binnen de muren van Lerato. Een indrukwekkend uitzicht over de stad vanop je balkon en een mooi zwembad vervolledigen het plaatje. De huisjes zijn uitgerust met alle benodigdheden voor een comfortabel verblijf. De enorme gastvrijheid van de eigenaars biedt een 'warme welkom'.

Wij voelden ons meteen thuis en hebben 3 geweldige maanden in Lerato Bush Lodge doorgebracht!

Een thuis, ver van huis.

Lore Vander Linden
7-4-2016

Als student in het Steve Biko Academic Hospital verbeef ik drie maanden in de Lerato Bush Lodge. De vriendelijke en hulpvaardige Nederlandstalige eigenaars stonden steeds voor ons klaar en namen ons al eens mee naar de plaatselijke markt. Ons huisje was eenvoudig, maar zeer netjes, met een leuk balkon. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader, zowel voor een lang verblijf als voor enkele nachten.

Schitterende locatie

Peter en Lieve
19-3-2016

Op bezoek bij onze dochter die reeds twee maanden op Lerato verbleef, voelden wij ons hier vanaf de eerste dag helemaal thuis. Nette, ruime lodge gelegen in een mooie en goed onderhouden tuin, met een prachtig uitzicht op Pretoria vanaf je eigen privé balkon. De huisjes zijn voorzien van alle comfort. Je kan er zelf koken, maar wie wil kan in de onmiddellijke omgeving in enkele gezellige restaurantjes terecht. Mies en Martien zijn super lieve mensen die er voor zorgen dat hun gasten niets tekort komen. Mooi zwembad in de rustige tuin. De lodge is centraal gelegen om uitstappen te doen met de auto/taxi. (Pretoria, Johannesburg, Soweto ...) We hadden er gerust nog een tijdje langer willen verblijven!

geweldige lodge, schoon, ruim, prachtig uitzicht

Ron en Ida Keyner
    21-12-2015

dat je goed te been moet zijn i.v.m. het traplopen.

de hele entourage. geweldig. mooi zwembad.erg gastvrij , ze doen er alles aan om je het naar je zin te maken.

Fantastische plek

Jan en Lia Verboom
    11-9-2015

super gastvrije, schone, veilige en centrale plek

Heerlijke plek

Gezin
    19-8-2015

Prachtige lodges in mooie tuin en met geweldig uitzicht. Erg vriendelijke en gastvrije ontvangst door eigenaars en Gracious.

excelent

Marion Versteden
    17-8-2015

De lodges zijn van een Nederlands echtpaar. Zij zijn zeer gastvrij behulpzaam en vriendelijk. De lodges zijn ruim, mooi ingericht, van alle gemakken voorzien en veilig af te sluiten. Een ruim balkon met een prachtig uitzicht over Pretoria! Bij de lodge is ook een gezellige braai gelegenheid. Een keer per week wordt er schoongemaakt en tegen een kleine vergoeding wordt je was gedaan. Ruime parkeergelegenheid.

Topkwaliteit

Leon Oerlemans
    17-8-2015

Zeer gunstig gelegen, gastvrij, behulpzaam, luxe lodges, geweldig uitzicht op 'downtown Pretoria', in rustige en veilige wijk van de stad, ruim voldoende parkeergelegenheid, alles wat je nodig hebt in de buurt.

heel goed!

J.
    6-8-2015

Ik en mijn vrouw hebben met veel plezier 6 weken in een van de huisjes gezeten. ligt op 5 minuutjes lopen van het steve biko ziekenhuis en de faculteit geneeskunde. ons huisje had een keurige slaapkamer, badkamer en woonkamer met goed uitgeruste keuken. Is dus van alle gemakken voorzien, internet was over het algemeen snel en goed. de eigenaren (Nederlands echtpaar) wonen ook op het terrein en zijn ontzettend aardig en je kunt bij alles met ze terecht. Je huurt het huisje dus, tegen een kleine vergoeding komt de schoonmaakster 1x per week en kan je je was laten doen. Prachtig zwembad in de tuin. Wij zaten er in de wintermaanden, het enige kleine nadeel dat ik dan ook kan bedenken is dat het huisje in de schaduwkant van de helling staat en dus wat fris kon zijn, maar in de hete zomermaanden zal dit juist fijn zijn!

maar al met al een hele aangename tijd gehad met als kers op de taart een fantastisch uitzicht vanaf het leuke balkonnetje van ons huisje! beslist een aanrader!

Fijne plek tijdens co-schap

Cindy
    23-6-2015

Met 4 medische studenten hebben wij hier 8-10wk gezeten voor ons co-schap in het Steve Biko Hospital.

Het is een fijne, rustige omgeving. Vlak bij het ziekenhuis (10-15 min lopen). Prachtig uitzicht op de stad Pretoria. Veilige buurt.

De eigenaren zijn Nederlanders. Zij zijn erg behulpzaam, vriendelijk en erg behulpzaam. Zij gaven goede tips over reizen door Botswana en Zambia en over handige plekken in de buurt: farmacie, ziekenhuizen, supermarkten, marktjes, etc.

De lodge was erg mooi, verzorgd en netjes. Het was een houten huis die op palen staat. Hierdoor voelde je wel goed als iemand door het huis liep.

Wekelijks werd het huisje schoongemaakt en werd tegen een kleine vergoeding de was gedaan.

Zwembad was erg aangenaam in de maand april. Het zwembad werd 24 uur per dag schoongemaakt. Water was erg schoon.

Wij hebben hier met veel plezier gezeten. Een echte aanrader voor langdurig verblijf en als je werkzaam zal zijn in het Academisch ziekenhuis (Steve Biko Academic Hospital)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Lerato Bush Lodge in Pretoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Lerato Bush Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Lerato Bush Lodge scoort een 9.4 uit 10 op basis van 24 reviews.