Hotel Court Classique Suite

Hotel Court Classique Suite

FamiliehotelWeer vandaag27°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Court Classique Suite voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Court Classique Suite in het Nederlands

Prachtig hotel, mindere locatie

menno
30-7-2009

Een schitterend, luxe hotel. Restaurant was prima, kamers waren ruim en voorzien van alle luxe. Helaas ligt het hotel in het centrum van Pretoria en werd ons afgeraden om alleen over straat te gaan. Er waren voldoende mogelijkheden tot excursies, dus verveling was niet nodig

Gereisd Met vrienden in juli 2009
2008

een aanrader als doorreishotel

Leon & Antonia
6-8-2008

Ons eerste hotel na aankomst vlucht George-Johannesburg. aankomst 's avond laat en men was alsnog bereid ons het diner in de suite uit te serveren; klasse ! geeft in de avond het typische "onveilige" gevoel van een zuid-afrikaanse grote stad; maar is geen bezwaar, door op het mooie [grote] terrein blijven.

Gereisd Met partner in november 2005
      2005

Een doorreis hotel

Linneweever
      15-8-2005

Een doorreis hotel. Ligt midden aan een drukke weg waar je in het donker niet naar buiten durft. In het hotel is op zondag niet veel te doen (niks). Hotel word gebruikt door zakelijke bezoekers van pretoria. Eten is goed.

Gereisd Anders in Mon Aug 15 2005 16:31:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Court Classique Suite in Pretoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Court Classique Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.