Hotel Arcadia

6.3Voldoende

23 reviews over Hotel Arcadia

• 8Bonehead22-01-2017

Simpel maar goed hotel

Simpel maar goed hotel in het centrum van Pretoria. Smakelijk ontbijt. Leuke ouderwetse lift. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schone en ruime (bad)kamer

Gereisd met vrienden in november 2016

• 5Peter24-11-2016

Een typisch stadshotel

Meestal kom ik aan het begin en het eind van rondreizen dit soort hotels tegen. Het is niet aan mij besteed. Ongezelligheid troef. De bediening is onvriendelijk, met uitzondering van het personeel in het restaurant. De airco is slecht en er is weinig licht in de kamers. En het is ook geen pretje om steeds minimaal 5 minuten op de lift te wachten.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 6Chantal17-10-2015

Goed voor 1 nacht

Hotel is echt aan een opknap beurt toe, Kamers erg klein en de badkamer is aan vervanging toe. Personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam. Wifi alleen in de bar gratis inlog codes bij een drankje

Gereisd met vrienden in september 2015

• 5Elisa29-09-2015

Erg smoezelig..

Rondreis Zuid- Afrika compleet: Hier twee nachten geslapen als begin van de rondreis. Gelukkig waren we de eerste nacht erg moe dus meteen in bed gerold. De volgende ochtend iets beter gekeken; toilet was vies, handdoeken waren niet echt fris, het douchegordijn was vol met schimmel en tja, de voegen is een "normaal" verhaal. De douche kop hing nogal laag dus het is wel ochtend gymnastiek. Daarin tegen was het ontbijt en het avond eten wel goed. We hadden ook de pech er in het weekend te overnachten dus lokale jongeren sliepen er ook en gingen op alle ramen en deuren kloppen en als je niet open deed, deden ze je opbellen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 6Niels21-12-2014

Klein en oud

Eerste hotel van onze georganiseerde rondreis door Zuid-Afrika (touroperator). Hotel is zeer verouderd en de kamers zijn erg klein. Twee koffers konden we amper kwijt in de kamer. Kamer zelf was schoon, maar op bv de gang zag het er smerig uit. Grote vieze vlekken in de vloerbedekking, etc. Ontbijt en diner waren redelijk. Helaas kun je niet buiten de deur eten, veel te gevaarlijk om buiten op straat te lopen.

2 Nachten verbleven, dat was meer dan genoeg.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 5moniqueee22-10-2014

gedateerd en kleine kamers

Wil je alleen slapen en heb je geen wensen dan kan het voor een nachtje maar persoonlijk zou ik dit hotel niet boeken of aanraden. Heel basic, verouderd en klein en geen sfeer. Wel een vrolijke Afrikaanse boel in de zaal wat vol stond met het gewone Afrikaanse volk wat ik wel kon waarderen .

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 6claudia05-03-2014

Goed bed, vieze badkamer

Hotelkamer is basic en ziet er netjes uit. Badkamer daarintegen is verouderd en niet schoon.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 6Goudzwaard15-08-2013

Klein hotel in achterbuurt van Pretoria

Kleine kamers en badkamers. Gedateerd. Het ontbijt is redelijk; het diner matig. Voor één nacht kan het, maar beslist niet langer.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9geert en ria08-04-2012

goede service

Lekker informeel wel wat verouderd stadshotel met slechte badkamer. lieve behulpzame bediening en goede keuken. rommelige omgeving.van hotel

Gereisd met partner in maart 2012

• 3Constant06-12-2011

Hotel Arcadia is het slechste hotel

Opde rondreis van touroperator. Het is mij persoonlijk een raadsel dat dit hoetel nog steeds bij touroperator gebruikt wordt na zoveel slechte recensies.

Mijn waardering is in die mate ook zo.. Het hotel naar buiten toe straalt enig niveau uit maar bij binnenkomst slaat de schrik toe. Het ligt niet aan het personeel maar aan het management, welke volgens mij bescheiden mening niet goed is. Nu te lang gezeurd. Groet Constant

Gereisd met vrienden in november 2011

Hotel Arcadia info