Hotel Arcadia

Met vrienden

Simpel maar goed hotel

Bonehead
22-1-2017

Simpel maar goed hotel in het centrum van Pretoria. Smakelijk ontbijt. Leuke ouderwetse lift. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schone en ruime (bad)kamer

Een typisch stadshotel

Peter
24-11-2016

Meestal kom ik aan het begin en het eind van rondreizen dit soort hotels tegen. Het is niet aan mij besteed. Ongezelligheid troef. De bediening is onvriendelijk, met uitzondering van het personeel in het restaurant. De airco is slecht en er is weinig licht in de kamers. En het is ook geen pretje om steeds minimaal 5 minuten op de lift te wachten.

Goed voor 1 nacht

Chantal
17-10-2015

Hotel is echt aan een opknap beurt toe, Kamers erg klein en de badkamer is aan vervanging toe.

Personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Wifi alleen in de bar gratis inlog codes bij een drankje

Erg smoezelig..

Elisa
29-9-2015

Rondreis Zuid- Afrika compleet: Hier twee nachten geslapen als begin van de rondreis. Gelukkig waren we de eerste nacht erg moe dus meteen in bed gerold. De volgende ochtend iets beter gekeken; toilet was vies, handdoeken waren niet echt fris, het douchegordijn was vol met schimmel en tja, de voegen is een "normaal" verhaal. De douche kop hing nogal laag dus het is wel ochtend gymnastiek. Daarin tegen was het ontbijt en het avond eten wel goed. We hadden ook de pech er in het weekend te overnachten dus lokale jongeren sliepen er ook en gingen op alle ramen en deuren kloppen en als je niet open deed, deden ze je opbellen.

Klein en oud

Niels
21-12-2014

Eerste hotel van onze georganiseerde rondreis door Zuid-Afrika (touroperator).

Hotel is zeer verouderd en de kamers zijn erg klein. Twee koffers konden we amper kwijt in de kamer.

Kamer zelf was schoon, maar op bv de gang zag het er smerig uit. Grote vieze vlekken in de vloerbedekking, etc.

Ontbijt en diner waren redelijk.

Helaas kun je niet buiten de deur eten, veel te gevaarlijk om buiten op straat te lopen.

2 Nachten verbleven, dat was meer dan genoeg.

gedateerd en kleine kamers

moniqueee
22-10-2014

Wil je alleen slapen en heb je geen wensen dan kan het voor een nachtje maar persoonlijk zou ik dit hotel niet boeken of aanraden.

Heel basic, verouderd en klein en geen sfeer. Wel een vrolijke Afrikaanse boel in de zaal wat vol stond met het gewone Afrikaanse volk wat ik wel kon waarderen .

Goed bed, vieze badkamer

claudia
5-3-2014

Hotelkamer is basic en ziet er netjes uit. Badkamer daarintegen is verouderd en niet schoon.

Klein hotel in achterbuurt van Pretoria

Goudzwaard
15-8-2013

Kleine kamers en badkamers. Gedateerd. Het ontbijt is redelijk; het diner matig. Voor één nacht kan het, maar beslist niet langer.

goede service

geert en ria
8-4-2012

Lekker informeel wel wat verouderd stadshotel met slechte badkamer.

lieve behulpzame bediening en goede keuken.

rommelige omgeving.van hotel

Hotel Arcadia is het slechste hotel

Constant
6-12-2011

Opde rondreis van touroperator.

Het is mij persoonlijk een raadsel dat dit hoetel nog steeds bij touroperator gebruikt wordt na zoveel slechte recensies.

Mijn waardering is in die mate ook zo..

Het hotel naar buiten toe straalt enig niveau uit maar bij binnenkomst slaat de schrik toe.

Het ligt niet aan het personeel maar aan het management, welke volgens mij bescheiden mening niet goed is.

Nu te lang gezeurd. Groet Constant

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadia in Pretoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.