Hotel The Aviator OR Tambo

HotelWeer vandaag21°8°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor The Aviator OR Tambo voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel The Aviator OR Tambo in het Nederlands

Prima hotel

Yvonne
24-10-2017

Om de reis binnen zuid Afrika te starten. Eigen busjes van het hotel brengen je vanaf de luchthaven slechts op 3 km afstand. Onze huurauto werd hier vroeg afgeleverd om de rondreis te beginnen. Goed ontbijt en rustige kamer, geen last gehad van de vliegtuigen en de bewaking en hekken geven je een veilig gevoel.

Goed voor 1 nacht

olaf
8-8-2017

Aardig hotel voor het begin van de reis maar niet meer dan dat. Eten was wel goed, kamers gemiddeld. Je hoort de vliegtuigen wel, maar niet echt vervelend in de nacht. Je kan 's avonds de poort niet uit gezien de omgeving.

Prima hotel

or
22-5-2017

Dicht bij luchthaven en geen last van de vliegtuigen.

Goede kamer en lekker bed

Oude reviews (archief)

lekker dicht nbij vliegveld

ed
    8-7-2014

Eenvoudig hotel vlakbij vliegveld. Het hotel heeft een eigen pick-up service en ze staan je op te wachten bij aankomst. Afstand int. vliegveld Johannesburg naar het hotel is ca 3 km. Het hotel heeft een bar en een zwembad, is schoon en heeft vriendelijk personeel. De meeste gasten blijven er 1 dag omdat Johannesburg als gevaarlijke stad bekend staat. Ideale plek om de huurauto te laten bezorgen.

Prima start of einde van vakantie

Jaap Pellikaan
    14-5-2012

Rijdend door Kempton Park kwamen we dit hotel tegen. Het ligt dichtbij OR Tambo Airport (Johannesburg). Na wat onderhandelen geboekt voor zeer voordelige prijs. Geen klacht, prima personeel en het eten (zowel ontbijt als diner) was goed. Auto kon de laatste dag in de parkeergarage blijven, zodat we met een gids naar Johannesburg en Soweto konden. Na afloop met de auto naar het vliegveld (inleveren huurauto).Het hotel bracht geen extra kosten in rekening.

Goed hotel

Angeliquevanschaijk
    24-8-2011

Wij zijn hier eind juli voor 1 nacht geweest, aan het begin van onze rondreis door Zuid Afrika. Het is een goed hotel met een goed uitgebreid ontbijtbuffet. Het is een prima begin van je vakantie in ZA.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Aviator OR Tambo in Kempton Park , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Aviator OR Tambo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Aviator OR Tambo scoort een 7.14 uit 10 op basis van 6 reviews.