Hotel Aero Guest Lodge

HotelKleine hotelsWeer vandaag24°12°
Hotel Aero Guest Lodge
7,7

6 reviews over Hotel Aero Guest Lodge in het Nederlands

Heerlijk einde van een mooie reis

Ingrid, 13-1-2018

Lekker dichtbij de luchthaven, mooie tuin en een lekker zwembad.

prima

Ria Vos, 19-8-2017

keurige lodge.

Vriendelijk personeel.

Opgehaald van het vliegveld en de volgende ochtend weer terug gebracht.

lekker ontbijt

Niet vriendelijk

Do, 12-4-2017

Wij hebben hier maar 1 nacht geslapen, we kwamen 's nachts aan van het vliegveld daarom sliepen wij hier. Bij het ontbijt waren ze niet vriendelijk en alles ging heel kortaf. Wij zouden hier niet meer gaan slapen.

We hebben een aantal aanbieders voor Aero Guest Lodge voor je op een rij gezet:

Mooi in een tuin met zwembad gelegen kleinschalige lodge.

tegen geringe meerprijs een deLuxe kamer geboekt: klass met prima bedden etc.

Het voordeel van dichtbij vliegveld is tegelijkertijd nadeel dat tot tegen middernacht en na 6.00 uur de vliegtuigen overkomen: oordoppen aanbevolen!

Shuttleservice prima geregeld, eventueel zelfs apart gereden als dat beter uitkomt.

Vriendelijk personeel en ook het ontbijt met naar wens diverse soorten gebakken ei etc.

Al met al een prima overnachtingsmogelijkheid na een lange vlucht of vòòr een vertrekkende dagvlucht.

Verrassend goed **** hotel dicht bij vliegveld

Yomina, 10-11-2014

Aan het einde van onze rondreis werden we aangenaam verrast door dit hotel, dicht bij het vliegveld. Als je er naar toe rijdt denk je: wat moet dit worden, maar eenmaal door het hek werden wij aangenaam verrast. Mooi zwembad, gezellig zithoek met biljart. Gastvrij ontvangst door klantvriendelijke receptioniste. Mooie ruime kamers, heerlijke bedden. Wij hadden alleen een douche in het bad, zonder ophanghaak voor de douchekop, maar familie van ons hadden een aparte douche. Ontbijt was prima. Avondeten hebben wij niet in het hotel gedaan.

Gratis koffie en thee heel de dag en er is een " op goed vertrouwen" bar.

Goede WIFI verbinding, ook op de kamer.

Wij hebben bij de receptie een half dagdeel Johannesburg/Soweto geboekt en dit werd aangepast naar onze wens. Ook bracht de gids ons 's avond naar een door ons gewenst restaurant.

Zeer gastvrije plek

Ronald83, 8-10-2011

Hier in november 2010 verbleven.

- Kleine lodge in nabijheid van het vliegveld.

- Ideale plek om te overnachten als je hierna weer op doorreis wilt of ter overbrugging naar een vervolgvlucht

- Zeer gastvrije eigenaars

- Ophalen van en vervoer naar het vliegveld indien nodig

- Klein zwembad aanwezig

We hebben een aantal aanbieders voor Aero Guest Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aero Guest Lodge in Kempton Park , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aero Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aero Guest Lodge scoort een 7.74 uit 10 op basis van 6 reviews.