vakanties Kempton Park

Reviews over Kempton Park

Heerlijk einde van een mooie reis

Ingrid,
    13-1-2018

Lekker dichtbij de luchthaven, mooie tuin en een lekker zwembad.

Prima hotel

Yvonne,
    24-10-2017

Om de reis binnen zuid Afrika te starten. Eigen busjes van het hotel brengen je vanaf de luchthaven slechts op 3 km afstand. Onze huurauto werd hier vroeg afgeleverd om de rondreis te beginnen. Goed ontbijt en rustige kamer, geen last gehad van de vliegtuigen en de bewaking en hekken geven je een veilig gevoel.

Fantastische service

Pieter Flach,
    23-10-2017

Na late aankomst in Johannesburg hadden we geboekt bij de Blue Mango Lodge op 10 minuten rijden van het vliegveld,om de volgende dag verder te kunnen reizen.We zouden worden afgehaald op het vliegveld en de volgende dag weer terug worden gebracht om de huurauto op te kunnen halen.We kwamen als laatste door de paspoortcontrole,onze bagage werd al weggehaald,maar de eigenaar van de lodge(uit Wales) is op ons blijven wachten en bracht ons zeer comfortabel naar de lodge.Prachtige omgeving,zeer vriendelijke staff,prima ontbijt,kleine maar prima kamer aan de tuin,precies wat je wil om je vakantie ontspannen te kunnen beginnen.De volgende dag konden we,naar keuze om welke tijd,weer naar het vliegveld gereden worden om de huurauto op te halen.Hij bracht ons zelfs langs een veilige geldautomaat zodat we rand konden pinnen.Kortom,fantastische service .Doen.

prima

Ria Vos,
    19-8-2017

keurige lodge.

Vriendelijk personeel.

Opgehaald van het vliegveld en de volgende ochtend weer terug gebracht.

lekker ontbijt

Prima hotel

or,
    22-5-2017

Dicht bij luchthaven en geen last van de vliegtuigen.

Goede kamer en lekker bed

Kempton Park scoort een 8,5 uit 10, op basis van 3 reviews