Hotel Ten Bompas

HotelWeer vandaag19°4°
Hotel Ten Bompas

We hebben een aantal aanbieders voor Ten Bompas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ten Bompas in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig uniek boutique hotel

Ruud & Karin
8-6-2011

Dit rustig gelegen, prachtig hotel, met maar 10 suites, straalt rust uit.

De kamers zijn tot in de puntjes verzorgd, met mooi terras of balkon.

Op de kamers staat in ieder geval fruit, maar na een uitstapje, stonden er weer lekkere hapjes op de kamer te wachten.

Het personeel is uitermate vriendelijk, hulpvaardig en het eten is echt goed.

We hebben hier echt genoten!

Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ten Bompas in Johannesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ten Bompas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ten Bompas scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.