Weer vandaag24°
Hotel Mondior Concorde

We hebben een aantal aanbieders voor Mondior Concorde voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mondior Concorde in het Nederlands

Prima luchthavenhotel

P.K.
16-5-2009

Dichtbij het vliegveld (doch geen overlast daarvan ervaren). Mooie, niet al te grote, van alle comfort voorziene kamer. Leuk om nog even het casino te bezoeken. Prima ontbijt!

Gereisd Met partner in april 2009
2008

geweldig hotel

hilja
23-9-2008

Wij hebben hier nu 2 x overnacht, voorafgaand aan een rondreis. Mooie kamers,prima bedden. zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Je komt hier echt tot rust na een lange vliegreis.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mondior Concorde in Johannesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mondior Concorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.