Hotel D'Oreale Grande at Emperors Palace

HotelAirport hotelWeer vandaag29°14°
Hotel D'Oreale Grande at Emperors Palace
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor D'Oreale Grande at Emperors Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel D'Oreale Grande at Emperors Palace in het Nederlands

Zakelijk

Eerste indruk is "wow", ontvangst receptie is goed. Ik was opgewaardeerd dus oom toegang tot de lounge, echt super. In de kamer ontbreekt het je aan niets, wel een beetje krap maar dat komt ook door het grote bed. Uitzicht is 'aardig' aan de voorzijde, achter is mooi met het zwembad. Het personeel is lui en niet hulpvaardig, we zaten op het terras achter en moesten na 30 minuten iemand roepen om een drankje te bestellen, betalen: we moesten gaan zoeken! Het eten in het restaurant is prima maar prijzig voor ZA begrippen, je kunt beter naar de restaurants op het resort gaan. De lounge service en behulpzaamheid was super, ook de late check out.

teleurstelling!

godel
13-5-2013

Na een lange reis van 11 uur, overnachten met de kids in dit mooie hotel. Hadden een familiekamer geboekt, deze was zeer klein. Op de kamer aangekomen, was de slaapbank voor de kinderen nog niet gedekt! Terug naar receptie melding gedaan, house keeping zou het in orde maken. Na een half uur wachten in de lounge, (bar was ook al dicht), weer eens gaan vragen. De slaapbank werkte niet, verhuizen naar andere kamer, weer wachten op het dekken van bed! Daar zit je niet op te wachten, na zo'n lange reis! Alles was al bij boeking betaald, kwamen ze 's morgens bij ontbijt vragen of ik wilde tekenen voor ontbijt kinderen! Wat al betaald was! Wat een slechte organisatie, en personeel behoorlijk arrogant.

echt een sprookje

Marlies
20-7-2010

Alles wat je kunt verzinnen is er! Eten is heerlijk, kamers zien er schitterend uit. Door het grote verloop van gasten door de dagelijkse conferenties is het nergens echt druk. Bij het zwembad is geen levende ziel te bekennen. In het weekend zijn er wel redelijk wat prostituees in het casino te vinden, maar nee betekent in zuid-afrika ook gewoon nee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Oreale Grande at Emperors Palace in Johannesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Oreale Grande at Emperors Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.