Lodge Airport Game Lodge

Lodge
Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°8°
Lodge Airport Game Lodge
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Airport Game Lodge voor je op een rij gezet:

13 reviews over Lodge Airport Game Lodge in het Nederlands

Redelijke accommodatie.

Frank
21-8-2018

Leuke dierenweide en ruime kamers. Wel wat verouderd, vooral het sanitair is wel even schrikken.

Een leuk gelegen lodge op korte afstand van Johannesburg Airport.

Kamers zijn groot en schoon. Heel leuk zijn de beesten in de tuin.

Goed hotel voor 1 hooguit 2 nachten

A-F
24-2-2016

Verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika.

Prima hotel, buiten af gelegen. Is wel wat verouderd, maar in prima staat.

Grote kamers, buiten een tuintje met wand gazelles erin.

Het hotel stelt niet veel voor. In de omgeving is niet veel te doen.

geen zwembad bij het hotel

NRV Holiday

Prima plek voor één nacht

D. Brouwer
19-1-2013

Wij hebben hier onze eerste nacht na aankomst in Johannesburg doorgebracht. Werden keurig opgehaald van het vliegveld en bij onze kamers afgezet: zeer vriendelijk personeel.

B&B ligt ten noorden van Jo-burg, buiten de stad en is erg landelijk gelegen. Tegenover de kamers is een grote weide met allerlei dieren.

Prima plek

hillyne
23-11-2012

Prima motel dichtbij de luchthaven. Heel fijn dat er ook een shuttleservice beschikbaar was. De lodge heeft geen restaurant maar wel zijn er diverse eetgelegenheden in de buurt met bezorgdienst. De tuin met de dieren geeft je direct een afrika gevoel. De kamer was niet ruim, maar wel schoon.

Het ontbijt was goed en uitgebreid.

goed hotel voor 1 nacht na aankomst

Rina van der Meijden
28-12-2011

Wij kwamen rond 22.00 uur aan op het vliegveld van Johannesburg. Tot onze verrassing stond iemand van het hotel ons op te wachten. Hij bracht ons naar de lodge. De kamer was behoorlijk groot en schoon. In een grote woonkamer kun je nog wat zitten. Ook kun je daar uit automaten wat drinken en te snacken pakken (betalen met randen).

Ontbijt was functioneel (niet veel keuze en later werd pas voor ons duidelijk dat we eieren konden bestellen).

Een prima overnachtingsplek voor als je in J'burg landt en je de stad verder niet wilt bekijken. Wij hadden onze huurauto laten bezorgen bij de lodge en na wat goede tips van een medewerker van de lodge zijn we vetrokken.

Eenvoudig nabij Tampo

iris.koster
17-8-2010

Prima shuttleservice (complimenten voor Thomas!). Verder eenvoudig maar netjes.

Gratis airport shuttle

Sylvia
16-4-2009

Zeer goed werkende airport shuttle, dat heb ik ook wel slechter meegemaakt. Zeer vriendelijke mensen, eenvoudig hotel maar op korte afstand van het vliegveld en weinig tot geen last van vliegtuigen. Bij het opstaan langslopend wild voor je kamer! Wat wil je nog meer de eerste nacht in Zuid-Afrika!

Goede eenvoudige lodge in groene omgeving.

R. Zwartenkot
22-2-2009

Gemakkelijk bereikbaar vanaf Tambo int. airport met de gratis shuttle verbinding. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat ons al opwachte op de luchthaven. Redelijke bedden. Goed ontbijt. Grote verzorgde tuin met buiten zwembad + aangrenzend grasland waar wat herten, springbokken, gazellen, ganzen en een struisvogel lopen. Aardig uitzicht op de landelijke omgeving.

Net wat anders dan een hotel op de airport zelf

Wil & Eveline
5-1-2009

Prima plek voor of na vlucht vanaf JHB. De kamers zijn schoon en ruim. Het personeel was ´s nachts niet aanwezig en er was alleen een vending machine waar dan wel weer wijn en bier inzat. Enige nadeel is dat je wel randen moet hebben om de automaat te bedienen. Gelukkig waren de mannen van de shuttle zo vriendelijk om ons wat geld voor te schieten. Het ontbijt was eenvoudig en een soort van buffet maar wel heel minimaal. Maar goed genoeg om de dag te beginnen. Voor R280 per person sharing wel wat aan de prijs maar gezien de gratis transfer van en naar de airport toch een goede deal.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Airport Game Lodge in Johannesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Airport Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.