Hostel Africa Centre Quest Lodge

Hostel

3 reviews over Hostel Africa Centre Quest Lodge in het Nederlands

Zakelijk

Alles moest extra bijbetaald worden

Tom
5-3-2011

Het internet was super traag en super duur. In de aanloop naar de Africa Cup in 2010 werd alles maar duurder en duurder. Zelfs een simpele print koste 50 cent! Het eten op zich was niet slecht.

Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Het ligt in zo'n beveiligde zone, dus niet echt dichtbij iets anders. Een wagen is dus een noodzaak.

Nooit meer

Marieke
29-11-2009

Hotel werd door Tourist Information op luchthaven Jo'burg aangeraden. Was een regelrechte ramp. Kamer zag er redelijk uit maar 'restaurant' was echt afschuwelijk, het stond blauw van de frituurdampen. Daarnaast is dit meer een hotel dat kamers per uur verhuurd dan per nacht! En dat ging allemaal niet ongemerkt. Na beklag bij receptie werd het personeel boos en zijn we vertrokken naar het Birchwood hotel. De receptioniste gaf ons later gelijk toen de manager weg was en heeft ons nog even geholpen met vervoer wat ze eigenlijk niet mocht van de manager.

2007

1e overnachting bij aankomst 's avonds op vliegveld Johannesburg. Medewerker van de accommodatie stond klaar voor transfer naar Africa Centre.

Overnacht in goede familiekamer. 's Ochtends prima ontbijt en na (betaalde) transfer naar autoverhuur. Een prima start van onze vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Africa Centre Quest Lodge in Johannesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Africa Centre Quest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.