Reviews over Edenvale

Mooi hotel en handig bij het vliegveld!

Monique
    25-8-2014

Hier 1 nacht verbleven na aankomst in Johannesburg. Prima hotel, mooie, ruime kamers en zeer nette ruime badkamer. Prima bedden. Goed ontbijt, alles is keurig netjes en personeel is vriendelijk. Uitgebreid ontbijt.

Ideal hotel if you need a night at the airport

Peter_Edit_Laura
    17-2-2013

This hotel is ideal if you need to stay a night at Jóhannesburg airport. Few minutes walk from the terminal. Would not stay there for other purposes.

goed hotel om te overnachten

chriskoomen
    16-5-2011

goed hotel voor als je je vlucht gemist hebt.

kamers zijn mooi en mensen vriendelijk.

mooi guesthouse in mindere omgeving

W. Scholten
    10-9-2008

Mooi guesthouse in Edenvale, voorstad van Johannesburg. Geen plek om buiten de ommuurde en beveiligde omgeving van het guesthouse te gaan, dus maaltijden min of meer verplicht daar te nuttigen... Luxe kamers, goede bedden, mooie badkamer maar douchen in badkuip met douchegordijn, gratis wifi. Vriendelijk personeel, aardige doch zakelijke eigenaresse. Matig ontbijt.