Hotel Zulu Nyala County Manor

Hotel Zulu Nyala County Manor
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Zulu Nyala County Manor voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Zulu Nyala County Manor in het Nederlands

Oase van rust

Leo
11-1-2017

Zeer mooie lodges in fraai en groot park

heerlijke ruime kamers en zeer rustig

Prima

Leo Planken
25-12-2016

Kamers waren zeer ruim, bedden prima. ontbijt en avondbuffet heel goed

Oude reviews (archief)

mooie start voor Zuid Afrika

Ruud
9-8-2014

Veel reizen door zuid afrika beginnen met een lange autorit direct na aankomst in Johannesburg. Klm komt meestal al laat aan, dus de eerste nacht slaap je vaak bij de luchthaven. Mocht je, zolas wij, eerst nog een dag willen rusten van de reis, dan is dit een prachtige plek voor een tweede nacht, op een half uur van de luchthaven. Kun je mooi even het links rijden oefenen. Mooie rustige plek met fraaie Afrikaanse accomodatie.

opmerking: er is verder niet veel bijzonders in de buurt.

Rustig gelegen hotel, op ca. 35 minuten rijden van het vliegveld. Voor een paar dagen een prima plek/uitvalsbasis om Johannesburg te verkennen. Avondeten was of keuzemenu of buffet, afhankelijk van het aantal gasten dat in het hotel at. Buffet vonden wij wel beter. Personeel is verder zeer vriendelijk. Wifi is gratis voor gasten.

Leuk hotel!

Natascha
10-9-2012

We zijn hier geweest op onze rondreis. Wij vonden het een leuk hotel, leuke kamers en vriendelijk personeel. Onze kamer was netjes schoon en hebben het hier niet koud gehad in de winter! Eten was in buffetvorm, dit was goed, maar eenvoudig. Leuk dat er wat zebra's en springbokken lopen op het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zulu Nyala County Manor in Chartwell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zulu Nyala County Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zulu Nyala County Manor scoort een 8.38 uit 10 op basis van 5 reviews.