Chartwell

Reviews over Chartwell

Oase van rust

Leo,
    11-1-2017

Zeer mooie lodges in fraai en groot park

heerlijke ruime kamers en zeer rustig

Gereisd met vrienden in november 2016

Prima

Leo Planken,
    25-12-2016

Kamers waren zeer ruim, bedden prima. ontbijt en avondbuffet heel goed

Gereisd met partner in november 2016

mooie start voor Zuid Afrika

Ruud,
    9-8-2014

Veel reizen door zuid afrika beginnen met een lange autorit direct na aankomst in Johannesburg. Klm komt meestal al laat aan, dus de eerste nacht slaap je vaak bij de luchthaven. Mocht je, zolas wij, eerst nog een dag willen rusten van de reis, dan is dit een prachtige plek voor een tweede nacht, op een half uur van de luchthaven. Kun je mooi even het links rijden oefenen. Mooie rustige plek met fraaie Afrikaanse accomodatie.

opmerking: er is verder niet veel bijzonders in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2014

Goede uitvalsbasis voor paar dagen Johannesburg

ingridvveen,
    10-8-2013

Rustig gelegen hotel, op ca. 35 minuten rijden van het vliegveld. Voor een paar dagen een prima plek/uitvalsbasis om Johannesburg te verkennen. Avondeten was of keuzemenu of buffet, afhankelijk van het aantal gasten dat in het hotel at. Buffet vonden wij wel beter. Personeel is verder zeer vriendelijk. Wifi is gratis voor gasten.

Gereisd met partner in juli 2013

Leuk hotel!

Natascha,
    10-9-2012

We zijn hier geweest op onze rondreis. Wij vonden het een leuk hotel, leuke kamers en vriendelijk personeel. Onze kamer was netjes schoon en hebben het hier niet koud gehad in de winter! Eten was in buffetvorm, dit was goed, maar eenvoudig. Leuk dat er wat zebra's en springbokken lopen op het park.

Gereisd met vrienden in juli 2012