Hotel Fly Inn Lodge

8 reviews over Hotel Fly Inn Lodge in het Nederlands

value for money

Lex
5-2-2015

De ligging tov het vliegveld is prima, de tranfer service van vliegveld naar lodge efficient en het personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk. De kamers hebben hun beste tijd gehad maar alles werkte naar behoren en de bedden lagen goed. Ontbijt is ok maar houd niet over. Al met al een prima optie als je na een lange vlucht wilt overnachten voor aantrekkelijke prijs voor je verder Afrika intrekt.

Schandalig slecht en smerig!

Familie R. Petiet
31-5-2014

Wij begonnen daar onze rondreis en was echte te ranzig om te overnachten. Hadden dit via touroperator. Haal dit snel uit de gids. Ontbijt was ook slecht. Misschien goed om varkens hier onderdak te geven. Twee families uit Alkmaar

Niet doen na een lange vlucht....

rhmjacobs
11-9-2013

Als je na een vlucht op zoek gaat naar een accommodatie in de buurt van het vliegveld van J'burg om uit te rusten moet je hier niet zijn. De shuttle bus die je op zou komen halen was nergens te bekennen, zelfs niet na telefonisch contact. Met taxi moeten gaan (net als andere Nederlandse reizigers). Kamers zijn niet schoon en zien er verwaarloosd uit. De shuttle bus terug naar vliegveld (om huurauto op te halen) verliep ook niet al te soepel, met de ene na de andere smoes. Er zijn genoeg andere hotels die zelfs nog dichter in de buurt van het vliegveld zijn en die je een betere start van je vakantie zullen geven.

Verschrikkelijk!

Marlies
    1-11-2012

Aan het eind van een mooie rondreis met verblijf in leuke B&b's was dit echt heel jammer. Enige pluspunt, heel dicht bij het vliegveld. Verder was het helemaal niks. De buurt was slecht. Het ontbijt was niks. De kamer was beroerd. Er was geen plek om te zitten en wat te drinken. Het hotel wordt gebruikt door buitenlandse studenten die daar tijdelijk wonen en die erg aanwezig zijn. Tot heel laat in de nacht maken ze veel herrie. Het is wel zo dat we de rondreis in omgedraaide volgorde hebben gemaakt. Als je midden in de nacht aankomt is het misschien wel fijn dat het hotel in ieder geval dicht bij het vliegveld is en de volgende dag ga je gewoon heel snel weg. Maar als je iets anders kunt boeken zou ik dat zeker doen!

erg leuke kok/eigenaar

annemiekvboxel
    13-8-2012

fijn verblijf op de laatste dagen Zuid-Afrika, vlak bij het vliegveld, zodat je de laatste dag niet heel lang hoeft te reizen. Erg aardige eigenaar waarbij we zelf het eten mochten verzinnen. Er is voor ons gekookt, pasta, lasagne, vlees, lekkere desserts etc. De kamers waren prima, voor de laatste dag.

Geschikt voor een eerste overnacht

Aletta
    20-4-2012

Vriendelijk personeel.

Geschikt voor een eerste overnachting voor begin van rondreis

Zeer goede ontvangst vooral door de eigenaar. Speciaal voor ons gekookt met daarbij een goede sfeer. Zeer aan te raden als tussen stop voor dat je weer naar huis toe gaat.

prima voor overnachting na vlucht

yolanda en gerjo
    25-11-2010

Een prima uitvalsbasis na de vlucht voor een overnachting. Aardige eigenaar en nette, ruime en schone kamers met een groot bed.

We hebben een aantal aanbieders voor Fly Inn Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fly Inn Lodge in Boksburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fly Inn Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fly Inn Lodge scoort een 4.86 uit 10 op basis van 8 reviews.