Boksburg

We hebben een aantal aanbieders voor Boksburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boksburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Boksburg

Fijn complex voor eerste en laatste nacht

J.,
    26-1-2014

Wij zijn hier verbleven de eerste nacht bij aankomst in Zuid Afrika en de laatste nacht voor onze terugreis. Het is erg fijn om hier te verblijven als je aankomt en rustig kunt acclimatiseren. Het is een groot complex naast een shoppingmall. Ze hebben grote kamers en bedden. thee- en koffie faciliteiten op de kamer. Tv en koelkast aanwezig. Ook wifi (bij de kamers helemaal aan het einde #107 kun je gebruik maken van de gratis wifi verbinding voor het personeel). Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het restaurant 'The local grill' heeft heerlijke biefstukken, echt een aanrader. Er is ook een zwembad bij dit complex, maar die is heel klein en onaantrekkelijk.

Gereisd met partner in september 2013

Goed hotel

l.strooband,
    21-2-2013

Kamers in huisjes op uitgestrekt terrein, kamers ruim, een conferentie hotel ontbijt goed, last van vliegtuigen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Goeie lokatie voor zakelijke reizigers

Peter_Edit_Laura,
    20-2-2013

Verblijf hier altijd als ik voor mijn werk in Johannesburg ben. Mooie grote kamers, goede service en heerlijk ontbijt.

Gereisd zakelijk in januari 2013

erg leuke kok/eigenaar

annemiekvboxel,
    13-8-2012

fijn verblijf op de laatste dagen Zuid-Afrika, vlak bij het vliegveld, zodat je de laatste dag niet heel lang hoeft te reizen. Erg aardige eigenaar waarbij we zelf het eten mochten verzinnen. Er is voor ons gekookt, pasta, lasagne, vlees, lekkere desserts etc. De kamers waren prima, voor de laatste dag.

Gereisd met partner in augustus 2011

Zeer vriendelijk voor een korte break

Joke,
    19-8-2011

Zeer goede ontvangst vooral door de eigenaar. Speciaal voor ons gekookt met daarbij een goede sfeer. Zeer aan te raden als tussen stop voor dat je weer naar huis toe gaat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011