Reviews over Clarens

Waanzinnige lodge met prachtig uitzicht

cle_A
    18-12-2011

De Ark Mountain Lodge is ongeveer 8 km buiten clarens, op een hele mooie rustige lokatie waar je uitkijkt op een prachtig bergachtig landschap met koeien, paarden en als je geluk hbt zebra's. De chalet is heel ruim en netjes met ook nog een openhaard voor in de koudere tijden. De service van kathy is voortreffelijk, ze geeft je het gevoel of je thuis bent. Het avondeten en ontbijt waren heel goed. Je kan bij de bar zelf je drankjes pakken, en lekker zitten bij het aparte lounge gedeelte. Er is ook een barbeque(braai) aanwezig. En nog lekker relaxen bij het zwembad. Als je tijd over hebt er is genoeg te doen en te zien in de omgeving.

middenin toeristisch dorp

janny
    10-5-2011

erg leuk dorp wij hadden een app. en ontbijt bij restaurant naast het app. iderdaad ontbjijt matig, en 1 kop koffie de rest bij betalen, ook de extra toast

Goed,

Ina Koster
    25-7-2010

Goed Hotel in mooie omgeving, Clarens is een toeristische dorp vlak bij de Golden Gate National Park.

Geweldig ontbijt

Rob
    13-12-2009

Een heerlijk B&B in een grote tuin in een rustige omgeving. Enige nadeel is dat je over 500m dirtroad met flinke kuilen moet rijden om er te komen. Grote kamers en een geweldig ontbijt. Geen buffet, maar wordt uitgeserveerd. De gastheer (Casper) maakt er echt een plaatje van. Minpuntje in de badkamer was het bad met een handdouche, geen douchecabine

Het aanbevelen waard, een dikke acht.

Oneie
    24-11-2009

Goed en nieuw adres in Clarens vlakbij Goden Gate NP. Ontstellend behulpzaam en vriendelijk, hele mooie kamers. Het beste adres tijdens onze vakantie in 2009.

Clarens scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews