Hotel The Urban

Weer vandaag27°-1°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor The Urban voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Urban in het Nederlands

Zeer modern hotel

Constant
3-6-2012

Het hotel heeft een moderne uitstraling, in dit is terug te vinden in de kamers.

Badkamer zeer schoon en modern.

een klein min puntje er is geen restaurant aanwezig, misschien voor het mang. een uitdaging.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesStomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Urban in Bloemfontein (Mangaung), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Urban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.