Bed and Breakfast Henmar

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°

We hebben een aantal aanbieders voor Henmar voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Henmar in het Nederlands

Nieuw in Bloemfontein en zeker de moeite waard.

joop
19-8-2011

Pas slechts 6 weken open tijdens ons bezoek half Augustus 2011. Mooie stijlvolle kamers met aircon en TV. Badkamer met douche. Aparte ingang naar kamer. Mooi verzorgt ontbijt met een "Vrijstaatse Wrap" als verrassing. is weer eens iets totaal anders. Zeggen verder niets, ervaar het zelf maar. Dichtbij gelegen is een winkelcentrum met oa restaurants.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Henmar in Bloemfontein (Mangaung), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Henmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.