Lodge Pamusha Lodge

5 reviews over Lodge Pamusha Lodge in het Nederlands

Een heerlijk plek!

Maureen
13-11-2009

Een kleine lodge met zeer vriendelijk personeel.

De handige shuttle brengt je voor je een kleine vergoeding naar het centrum of de Vic Falls, 1 telefoontje en je wordt weer opgehaald.

Tours ed zijn voor mooie prijzen bij de receptie te boeken.

Het leuke is dat je je avondeten s'middags uit kunt kiezen en dit wordt dan bereidt wanneer jij er zin in hebt. S'avonds bij het zwembad of kampvuur is het heerlijk relaxen en gezelllig!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

tijdens onze sabbatical 2 en halve week in deze lodge verbleven, en niets dan lof voor personeel. Zeer vriendelijk en relaxed. Door de kleine opzet, kan je al je wensen doorgeven en hebben we heerlijk genoten van de lokale gerechten (zadza).

Zeker een aanrader.

PS. als je langer gaat zoals ons, dan valt er over de kamer prijs te onderhandelen.

Gereisd met partner in oktober 2006

Goede lodge met vriendelijk personeel!

Jeroen Overmeer
16-8-2009

Twee nachten in Pamusha lodge geslapen. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren goed en netjes. Leuk restaurant met zeer persoonlijke bediening en lekker eten. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

goed lodge in Vic.Falls

Fam. Martini
20-6-2009

Goede hotel voor Zimbabwe. Zeer vriendelijk personeel, waren erg behulpzaam. Kamers beetje vergane glorie, maar wel schoon.

Geen ervaring met het restaurant, wel leuke bar en een mooie tuin met kwampvuur. Shuttle naar de Falls voor slechts 1 dollar.

Gereisd met vrienden in juni 2009
2008

Leuke gezellig lodge, op loopafstand van het centrum van Vic.Falls.

B&B, maar er worden ook heerlijke maaltijden en snacks geserveerd.

Leuke relaxde tuin.

Gereisd met vrienden in maart 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Pamusha Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Pamusha Lodge in Victoria Falls Town , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Pamusha Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.