Lodge Ruckomechi Camp

1 review over Lodge Ruckomechi Camp in het Nederlands

Fantastische plek aan de Zambezi

Tiny
23-5-2013

Nog nooit zoveel wilde honden gezien als hier. 16 stuks en zeker een uur lang! Super!! De kamers zijn groot en heel orgineel ingericht. Heel veel wild gezien..

Gereisd Met partner in Sun Sep 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Ruckomechi Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ruckomechi Camp in Mana Pools National Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ruckomechi Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.