Lodge Elephant's Eye

1 review over Lodge Elephant's Eye in het Nederlands

Fantastische ervaring

Anoniem
9-10-2017

In deze ecolodge eet je het malste vlees ter wereld. Wat een heerlijk eten. Prachtige accommodaties met een buitendouche en bad with a view. Het is een kleinschalig complex en iedereen doet zijn uiterste best het naar je zin te maken. En als je 's avonds je bed openslaat wacht daar een warme kruik. Een onvergetelijke ervaring en ik ben niet gauw zo enthousiast. Hwange National Park is ook een aanrader. Veel dieren te zijn. We hadden ook een "safari" in het omringende land, maar dat viel tegen. Dus kies voor Hwange National Park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Elephant's Eye in Dete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Elephant's Eye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Elephant's Eye scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.