Sorteren

vakanties Zambia

Reviews over accommodaties in Zambia

Prachtig hotel met vriendelijk personeel

S
    2-11-2012

Goed hotel van alle gemakken voorzien. Heel goed grill restaurant met heerlijke gerechten! De krokodil is een aanrader! De kamers zijn comfortabel. Het zwembad groot en schoon. Personeel is overal heel vriendelijk en behulpzaam. Er kan geld gewisseld worden in het hotel en een tour boeken is ook geen probleem.

Prachtige lodge aan de rivier

Jochem
    4-9-2011

Net buiten het park South Luangwa, aan de andere kant van de rivier ligt deze lodge. De kamers zijn er prachtig, het uitzicht geweldig en er wordt prima voor je gezorgd. South Luangwa was een geweldige safari-ervaring, zeker ook door de nightdrives die de lodge aanbiedt!

Fantastiche plek !

Jan Hein
    10-7-2011

Track en Trail is in een woord GEWELDIG ! Kirsten Gottenkieny heeft aan de Luangwa Rivier in de afgelopen jaren hier een geweldige plek gecreerd. Slechts 10 minuten rijden van de ingang van het South Luangwa National Park, is deze lodge gelegen aan een kronkelende rivier, vol met nijlpaarden en krokodillen. Zeer goede gidsen, die ook ervaren safari-gangers als wij elke keer weer nieuwe dingen kunnen vertellen. Eten is uitstekend, tussen de safari's door heerlijk relaxen aan het zwembad EN oppassen, want olifant en nijlpaard lopen gewoon over het terrein. Bijna dagelijks dus !

Guards weten ons steeds op tijd te waarschuwen ( ieder huisje heeft 24 uur per dag eigen bewaking !). Gelukiig kleinschalig gebleven.

En hoe gemakkelijk is het niet, dat Kirsten Nederlandse is. Geweldig goeie gastvrouw. Hier gaan we naar terug om nog echt wild te zien en vaak genoeg met slechts weinig andere auto's in het park. Laat iedereen maar naar Kenia, Tanzania of Zuid Afrika gaan, wij dus niet !

Zambezi sun: aanrader !

paulienvandeworp
    23-1-2011

Wij waren blij verrast toen we aankwamen bij dit hotel.

Prachtig gelegen, zebra's, giraffe's en apen liepen vrij rond.

En dan natuurlijk op loopafstand van de Victoria Falls..... wat wil je dan nog meer.

mooie plek aan de rivier

Koos
    15-11-2010

kregen een upgrade naar de Hippo Pod. grote tent, 2 kamers, super uitzicht op rivier, open tent. wel erg warm. supervriendelijke personeel, alles is mogelijk. goed eten. kortom een super verblijf in Zambia gerund door Engelsen