Lodge Mfuwe Lodge

1 review over Lodge Mfuwe Lodge in het Nederlands

De beste safari ooit

Leon
6-10-2011

Prima accomodatie en het beste park voor een safari. In 2 uur tijd heb ik meer dieren gezien dan andere mensen in jaren op safari. Maar ook de lodge zelf is fantastisch. Alles tot in de puntjes verzorgd, zeer goede gidsen. Kamers zijn schitterend gelegen tussen de valei en het water. Begeleiding is aanwezig om je op en neer te brengen 's avonds. Terrein is niet omheind, dus er lopen olifanten door de receptie en leeuwen proberen aan te schuiven bij het avondeten. 's nachts waan je je buiten tussen de dieren. Je hoort ze overal. Een waar kun je staan douchen terwijl een paar meter verder de krokodillen voorbij drijven.

Gereisd Alleenreizend in september 2011

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mfuwe Lodge in South Luangwa Nat.Park Mfuwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mfuwe Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.