Sorteren

Reviews over North Luangwa National Park

Uniek! en soms ook heel erg spannend

Bert
    25-9-2009

Wij zijn een paar dagen bij Rod en Guz te gast geweest en hebben daar ervaren zoals Afrika ooit geweest moet zijn, lang geleden. We hebben al een redelijk aantal safari's en bush camps meegemaakt, maar dit is de ultieme ervaring.

Wel je loopschoenen meenemen, en bereid zijn om meerdere uren achter elkaar te lopen. Je moet niet denken dat het wild aan mensen gewend is en ook niet denken dat je het overal wel tegenkomt... Behalve dan 's nachts als je hut door olifanten word afgebroken, of als je uit het gras komt en midden tussen 200 buffels staat, of plotseling 9 leeuwen je pad blokkeren. Te voet is een safari heel anders dan in een auto. Je maakt plotseling deel uit van de voedselketen (zo voelt dat in ieder geval)

Rod en Guz wonen met 3 kleine kinderen 6 maanden per jaar midden in North Luangwa. Er zijn daar GEEN touristen, enkel jezelf en hooguit nog een paar gasten. Kutandala kan hooguit 6 gasten herbergen.

Wat Guz in op houtvuur en in een grondoven weet te presteren is 3* michelin!

North Luangwa National Park scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews