Lodge Mutinondo Wilderness

2008

Paradijs op aarde

Peter
22-9-2008

Wat een mooi gebied, fantastisch mensen. Hier voel je de natuur. Prachtig..heb er geen woorden voor zo mooi.

De mooiste plek om te camperen in Zambia! We zijn er nu twee keer geweest en gaan misschien nog wel een keer. De lodge ligt op 20 kilometer van de high way, en op 10 kilometer is er een camping voor maximaal 5 personen. Er is een long-drop toilet met uitzicht op de heuvels, een bush-shower en een rieten huis om je eten in te leggen. De zambiaan op het terrein maakt het douchewater warm, maakt vuur en doet de afwas. Er zijn een aantal wandelroutes uitgezet door de eigenaren, die zijn naast de rivier met sommige rapids erg mooi. Het is er ook lekker zwemmen en paardrijden. Het aantal beesten is er erg gering, je hoort vooral de vogels. In de winternachten kan het erg koud worden, zo'n 5 graden...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mutinondo Wilderness in Mpika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mutinondo Wilderness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.