Lusaka

Reviews over Lusaka

mooi voor safari

S
    2-11-2012

lusaka is geen bijzondere stad, te vergelijken met andere afrikaanse steden. wat zambia,lusaka bijzonder maakt is de vriendlijkheid van de mensen. verder is zambia natuurlijk een bestemming voor een safari

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Een stad in opkomst

franz-ewald
    17-1-2010

Lusaka is een stad die aan het groeien is en waar veel aan het gebeuren is. Er wordt veel gebouwd. In het centrum is het bruisend met een grote markt, verder is het national museum ook in het centrum. Zowel in als net buiten de stad zijn mooie en ook luxe lodges waar het schitterend is. Voor kinderen is er in Lusaka ook een waterpark.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

afrika!

familie
    30-6-2009

Iemand die naar zambia gaat en als eerste in lusaka aankomt zal denken dat die nog steeds zich in de westerse wereld bevind. Maar wordt wakker, allemaal zwarte mensen om je heen. Lusaka is een geweldige stad, die bruist en veel te bieden heeft op cultureel gebied en op basic gebied van eens kijken hoe het daar in afrika is nee het heeft geen attracties, attractieparken en weet ik veel wat voor spannends je zoekt in een stad. maar het heeft 2 hele leuke markten (city markt en een in een achterbuurt) diverse parken 1 keer per maand de dutch reformed market (souvenirsmarkt maar ook met afrikaans eten) bruisend centrum genoeg uitgaansgelegenheden, crazy frog, enz zwembad, musea, en natuurlijk de achterwijken ook zeker een bezoek waard zambia in 1 woord waanzinnig!

Gereisd Met vrienden in april 2006

Geweldige ervaring

angela eikhout
    11-5-2009

Zambia, helemaal geweldig. Gee dreiging, weinig tot geen criminaliteit, Afrika op zijn best. Wilde dieren, natuur, prachtige ervaringen en geweldige mensen...

Met of zonder kinderen, absolute afrika topper!!!

Gereisd Met partner in november 2008
Lusaka scoort een 6,9 uit 10, op basis van 6 reviews