Lodge Stanley Safari Lodge

Lodge Stanley Safari Lodge

9Fenomenaal

Zambia, Zambia, Livingstone

Op vakantie geweest naar Stanley Safari Lodge?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Stanley Safari Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

• All inclusive
Meer lodge info
Tonen op kaart

3 reviews over Lodge Stanley Safari Lodge

• 9Koos 15-11-2010

top plek in livingstone

geweldige plek in Livingstone met uitzicht op Victoria falls. schitterende lodge, supervriendelijke personeel, top kwaliteit eten, open kamers. alles is mogelijk, nederlandse managers.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Carla18-10-2009

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

De lodge bestaat uit 6 luxe cottages en 4 suites (met eigen 'plunge pool') die stijlvol gedecoreerd zijn met lokale materialen. Alle huisjes zijn voorzien van privé-tuin en terras. Het opengewerkte ontwerp biedt een uniek uitzicht over het Mosi-oa-Tunya National Park, de imposante Zambezi Rivier en de Victoria Watervallen. U heeft de keuze uit een zogenaamde 'open' cottage of suite of een gesloten cottage of suite.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Carla Sleenhoff16-10-2009

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Gereisd met partner in oktober 2009

0 tips over Lodge Stanley Safari Lodge