Hotel Royal Livingstone

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Livingstone voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Royal Livingstone in het Nederlands

fantastisch

casier miguel
30-3-2010

dit neo koloniaal hotel is prachtig gelegen aan de victoria waterfalls en straalt de grandeur uit van het koloniale verleden.een nooit gezien ochtend buffet en een goed restaurant met uitermate vriendelijk personeel(trouwens allemaal in zeer mooie uniformen).je zou er voor altijd willen blijven...........maar dit zou helaas niet te betalen zijn daar het hotel nogal prijzig is maar iedere cent waard

Unieke plek

B
30-1-2009

Hotel is prachtig en uniek gelegen aan de Zambezi rivier met op zichtafstand de Victoria Fall.

De kans is groot dat je s'avonds op weg naar je kamer een giraffe tegenkomt. De service is geweldig met een private butler. Echt een aanrader!

2008

Super 5 sterrenhotel prachtig gelegen.

theo
7-9-2008

(nieuw) koloniaal ogend hotel aan de Zambezi-rivier met prachtig terras boven de rivier waarvan je de stoom van the Falls kan zien, zwembad en luxe kamers met 1 butler voor 4 kamers. Deze staat de gehele dag ter beschikking voor je en helpt je met alles. 10 minuten naar The Falls (je wordt wel lekker zeiknat) . let op met eten want de apen jatten alles van je bord en zelfs van je vork. Eten was redelijk maar geen sterniveau. wel leuk om te high-tea-en. Boottochten op Zambezi aan te raden. Goed om ff te relaxen voor een dag of 3-4.

luxe hotel, schitterend gelegen

D. Brackel
16-8-2008

geweldig uitzicht op de rivier met dieren en klein stukje falls, victoria falls op 10 min. loopafstand, koloniaal, keurig hotel. Diner ietsje minder, rest goed.

2007

Super hotel, ik kreeg wel een beetje het gevoel van de rijke westerse, maar de mensen zijn allemaal heel vriendelijk en doen alles voor je. Volgens onze normen zijn de kamers niet altijd even schoon (grond was af en toe wat vies, rest niet). Maar er zeker heen gaan, ziet er een stuk beter uit dan de zambizi sun die ernaast ligt (al is die natuurlijk een stuk goedkoper) Het eten is trouwens in het Royal Livingstone ook veel beter dan in de Zambezi sun.

2006

royal livingstone is een hotel in de hogere prijsklasse, met een schitterende ligging direct aan de Zambezi rivier. in de verte kan men de nevels van de Victoria watervallen zien (Mosi-Oa-Tunya -

de rook die dontert), een lunchuitstapje naar het

eiland is aan te bevelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Livingstone in Livingstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Livingstone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.