Lodge Maramba River Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag36°21°
Lodge Maramba River Lodge
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Maramba River Lodge voor je op een rij gezet:

4 reviews over Lodge Maramba River Lodge in het Nederlands

Goede uitvalsbasis voor Livingston & Vic.Falls

Ronald83
1-10-2011

Hier in november 2010 verbleven in een tented lodge:

- Eenvoudige maar verder prima ingerichte tented lodge

- Klein zwembad

- Gelegen aan rivier

- Goed, eenvoudig ontbijt/lunch/diner

- Goede lokatie om victoria Falls te bezoeken

Nette camping

Amy
3-8-2010

Wij hebben hier gekampeerd met auto en daktent. Een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de Vic. Falls. Verder mooie ruime plaatsen, degelijk sanitair, zwembad. Eten was "gewoon" maar het restaurant ligt prachtig aan de rivier.

mooie ligging

Erik
22-7-2010

Voor en na onze reis naar Botswana hier totaal 3 overnachtingen gehad. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de "Falls". Mooie ligging aan de rivier, aardig personeel, klein zwembad. Lodges liggen verspreid over het terrein.

schoon, vriendelijk,

Arthur Paulides
5-2-2010

een mooie locatie om even bij te komen na een mooie safaritrip in Botswana.

Eten goed, uiterst vriendelijk personeel en schoon terrein.

ligbedden rondom (een niet zo groot) zwembad.

Gezellige bar en olifant aan de lodge. Wat wil je nog meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Maramba River Lodge in Livingstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Maramba River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.