Lodge Mukambi Safari Lodge

Lodge
Lodge Mukambi Safari Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Mukambi Safari Lodge voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!

Margo,
10-8-2015

We hebben het onuitsprekelijke geluk gehad hier te mogen. Naast de indrukwekkende natuur is het eten ook nog eens fantastisch en de accommodaties spic and span. In deze lodge loop je de kans een olifant, nijlpaard of leeuw vlak buiten je slaapplek te krijgen. In de avond loopt er daarom altijd een bewaker met je mee. Het team organiseert dagelijks game drives. Je ziet de dieren in hun natuurlijke omgeving. De Nederlandse eigenaren zijn zeer begaan met de wildlife stand en doen er alles aan om die ook zo goed mogelijk te houden. Geen rare jachttoestanden, maar wel de liefde voor die overweldigende natuur. Naast de lodge zijn er, meer in het binnenland, twee tentenkampen opgericht. Deze zijn onwaarschijnlijk luxe... Witte lakens op het bed, wc ernaast en ook hier drie maal per dag eten, waaronder een warme lunch. 's avonds is het licht voor je aangedaan (olielampen) en ligt er een warme kruik in je bed. Vanuit je bed naar de zonsopkomst kijken! Wij gaan hier zeer zeker terugkomen!

2 reviews over Lodge Mukambi Safari Lodge in het Nederlands

Geweldig!

Margo
10-8-2015

Bezoek de Busanga Plains!

Bert
26-9-2009

Deze lodge ligt aan de Kafue rivier. De game drives zijn aan de overkant.

Erg veel te zien, maar wild is hier veel schuwer dan in bv Kenia of Tanzania.

Maar er is wel erg veel te zien!

De lodge is van een nederlander (Edjan) maar wordt eigenlijk gerund door een Linda en haar man. Linda doet dat meer dan uitstekend en met veel gevoel voor haar gasten, uitstekend!

Bij de lodge hoort een bush camp op de Busanga Plains. Wat een locatie! GEWELDIG.

Ga daar absoluut naar toe als je de kans krijgt. Kijk maar naar de foto's

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mukambi Safari Lodge in Kafue Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mukambi Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.