Hotel Crowne Plaza Minsk

Hotel Crowne Plaza Minsk

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Minsk voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crowne Plaza Minsk in het Nederlands

Indrukkwekend hotel centraal gelegen

Marco Tesselaar,
15-9-2017

Zeer mooie kamer, vriendelijk personeel vooral het jonge hotelpersoneel wil graag iets weten over ons land. Ze zijn ook meer op het Westen georïenteerd en beheersen het Engels goed. Ontbijt zeer uitgebreid op de 6e verdieping veel keus. Fitnessruimte is ruim, goede apparaten en het zwembad ziet er voortreffelijk uit. Het hotel ligt ongeveer vijf minuten van de hoofdweg in Minsk, vlakbij het Dinamo Minks stadion en het Centraal station waar ook de bus 300 vanuit de luchthaven stopt.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Minsk in Minsk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Minsk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.