Sorteren

Reviews over accommodaties in Zwitserland

super verblijf

Sanne
    8-9-2018

super camping, vriendelijk en behulpzaamen eigenaren. Rustige camping met veel te dóen in de prachtige omgeving, zeker een aanrader. wij hebben hier 3 nachten verbleven op doorreis naar Italië. we komen zeker nog een keer terug.

super !

Dirk
    1-9-2018

We werden vriendelijk onthaald door mevrouw Breuer. Ons verblijf was op alle vlakken uitstekend. Iedereen van het personeel was vriendelijk en bereidwillig. Alles werd netjes verzorgd. Een dikke pluim voor de kuisploeg, de kok en het keukenpersoneel. Er werd ook rekening gehouden met onze persoonlijke wensen. Het lunchpakket was voldoende en werd verzorgd samengesteld naar onze persoonlijke wensen. Het enige minpuntje was dat de ruimte om te pingpongen maar drie dagen op de veertien dagen vrij was. We kregen hiervoor echter wél 2 jetons voor 2 gratis beurten bij het gebruik van het bubbelbad.

Voor herhaling vatbaar.

Elly
    1-9-2018

Uitstekend hotel. Centraal gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige kamer en dineren in de tuin is een feestje.

Een heerlijk rustpunt midden in Zwitserland

Luuk
    17-8-2017

Im Bergli is een erg hoogwaardig appartement met een prachtig uitzicht op de bergen rondom de Thuner See. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien en is goed bereikbaar. In het dorpje vind je een kleine supermarkt en je kan makkelijk zelf of met de bus (die is gratis :)) naar Thun, wat een leuke stad is.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals varen over het meer, grotten, uitkijkpunten en natuurlijk verschillende bergen met treinen en kabelbanen.

Al met al een echte aanrader.

Mooi appertement en heerlijk geskied met kindern

Werner
    4-3-2017

Appartement was zeer ruim en luxe opgezet. Lift naar skigebied, begint naast het park. Ook een dagje naar Laax geweest. Skigebied van de Flumserberg bevat veel mooie rode pistes en geen wachtrijen bij de liftjes. Heerlijk geskied en lekker gegeten op de piste. Skipassen makkelijk kunnen regelen op park bij Intersport winkel.Mooi uitzicht over het meer en bergen. Kleine Spar supermarkt op loopafstand. Lidl en Aldi op 5km. Overdekte privé parkeerplaats voor auto. Prijzen in Zwitserland zijn stevig, maar daar krijg je wel heel veel moois voor terug. Zeker voor herhaling vatbaar.