Zwitserland

2.389

wintersport accommodaties Zwitserland

We hebben een aantal aanbieders voor Zwitserland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Zeker een aanrader voor een heerlijke vakantie.

Familie Stobbe,
    24-3-2019

Heerlijke wintersportvakantie gehad in Hotel Kristall.

Fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten!

Met de bus naar de piste is goed te doen, ook naar Fee en Grund. Bushalte voor de deur.

Gereisd met partner in maart 2019

Aanrader

Bjorn,
    11-3-2019

Schitterende accommodatie (safaritent xl). Accommodatie is schoon netjes en van alle gemakken voorzien. Daarbij een schitterend uitzicht. De camping vormde de basis voor mooie uitstapjes in de omgeving. Echt een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch!

Anja en Willem,
    10-3-2019

Prachtige locatie en liggend aan de piste.

Super schoon.

Geweldig eten.

Fijn gastvrij personeel.

Heerlijke bedden.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Nu al heimwee, voor herhaling vatbaar!

Petra van Dort,
    4-3-2019

Wat hebben wij een leuke week gehad!! Prachtig weer en een warm welkom in Hotel Clarezia. Voor ons de eerste keer en het is ons bijzonder goed bevallen. Mooie kamers, goed schoon en heerlijk eten. Hoewel onze 3 puberzonen toch echte vleeseters zijn hebben ze het vlees nauwelijks gemist. Elke dag een uitgebreid ontbijt, broodjes mee voor op de piste en elke avond heerlijk gegeten; soep, salade, heerlijk hoofdgerecht en zalige toetjes.

Winter is ons heel goed bevallen en wij zijn ook reuze benieuwd naar de zomer dus wij komen zeker terug.

Tim, Renate en iedereen super bedankt voor een onvergetelijke vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Mooie gelegen camping!

Dorien,
    12-2-2019

Zwitserland, een mooi schoon land! Prijzig valt reuze mee! De camping is netjes en erg mooi gelegen aan het meer, op loopafstand. Binnen een paar minuten met de auto in Interlaken. Ligt erg centraal.

De stacaravan gehuurd via touroperator (engels) zeer vriendelijk. De caravans liggen mooi dichtbij het meer (camping is in 2 delen en dit deel is wel het leukste deel omdat je dicht bij het meer ligt en niet de straat moet oversteken).

Helaas was onze stacaravan erg vies (zelf schoonmaak), ook waren de bedden erg slecht en met een flinke zere rug weer naar huis :-(.

Toch heeft de schoonheid van dit land onze harten gestolen. Wat is het een prachtig land met mooie mensen!! Een aanrader. Prijzig valt reuze mee. De Lidl zit dichtbij en deze zit qua prijs helemaal prima. Tuurlijk het is allemaal wat duurder of soms best prijzig maar daar krijg je ook zoveel moois voor terug. De omgeving is prachtig met mooie bergen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018