Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

wintersport accommodaties Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

een aanrader

Fam. Koppes,
    12-3-2019

Het was erg leuk. Mooi appartement, compleet, alles is aanwezig. Mooie omgeving. We hebben er heerlijk gewandeld en 3 dagen geskied. Winterberg

is vlakbij, leuke stad met leuke winkels en restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Uitmuntend

Danielle,
    2-3-2019

Heerlijk schoon en rustig gelegen hotel.

Lekker ontbijt met iedere ochtend een ander eitje en het avondeten is uitmuntend.

Perfecte uitvalbasis om leuke tripjes te maken zoals naar de ski piste, rodelbaan, wandelen, mountainbikes, hardlopen of reeën spotten.

Je komt volledig uitgerust thuis in deze zalige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Knus gezellig echt Nederlands Hotel prima kamers

Robert Spee,
    22-2-2019

Een klein gezellig familie hotel zonder poespas zoals wellness ( wel beschikbaar in naastgelegen hotel). Prima eten schone en nette kamers, de Nederlandse eigenaren staan voor je klaar om het naar je zin te maken.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastich

Martijn Brummer,
    15-2-2019

Ik wil even op het onsmakelijke bericht reageren over een harde werker! Het bericht wat er staat over een saggorijn etc???? Niet naar kijken! Dat zijn ws verwende kinderen die alles doen wat niet verstandig is in duitsland! Maar effe serieus! Eten was een 10 accomidatie was een 10 de eigenaar was een 10 de vrouw ervan was een 11! Laat je niet misleiden door een "zure" grap Is gewoon top! Accomidatie, eten, en eigenaar! Kamer TOP! Ontbijt! 10 plus!

Gereisd met vrienden in januari 2019

BruiloftsFeestWeekend om nooit te vergeten

Ro en Mo,
    14-2-2019

Wij mochten gebruik maken van dit idylische hotel om onze bruiloft te vieren een heel weekend met 32 man fam/vrienden. We mochten schuiven met meubilair om het om te toveren tot een ware dans/feest-zaal. Fantastisch ! Ook mochten we naar hartelust versieren zoals wij het graag wilde. De kamers waren keurig en zeer schoon zoals het hele hotel was. Het eten was Uitmuntend ! Wij hebben een geweldig weekend gehad om nog jaren op terug te kijken.

Bedankt Ron & Patricia 😘

Gereisd met vrienden in januari 2019