Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

1.123

wintersport accommodaties Trentino en Zuid Tirol

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Erg goed! Eten voortreffelijk.Gondel op tijd nemen

Jeroen Molenberg,
    10-3-2019

Prima hotel, werkelijk perfect eten bestaand uit een ongelofelijk rijk lopend buffet met amuses gevolgd door 2 hoofdgangen en als nagerecht weer keuze uit heerlijke Italiaanse lekkernijen ook geserveerd in de vorm van een lopend buffet . De gangen volgen elkaar ietwat snel op. Ruime parkeermogelijkheid, prima ski garage met schoen warmers. Nette kamers, vrij smal bed, en matras lag een beetje in een kuil, maar verder goed geslapen . Lopen naar de lift is prima te doen , wel op tijd komen want anders een lange rij. Eigenlijk is dat het enige kleine min puntje ten opzichte van andere locaties die ik eerder meegemaakt heb . Het viel me op dat het überhaupt wat drukker was bij de “ begin “ liften tov andere jaren . Vanaf de gondel heb je een aantal heerlijke afdalingen om in te skiën . Daarna is de Sella ronde een must om te doen , maar de mooiste afdalingen liggen er buiten !! Met een heerlijk gevoel zijn wij weer vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Fijn hotel perfecte locatie

Lilian,
    1-3-2019

Prachtig gelegen, in klein dorpje, vlak bij de skilift. Goed eten, prima kamers en super service van Fabrizzio en team.

Gereisd met partner in maart 2017

Gezellig familiehotel met ruimte en lekker eten

Gerard Brouns,
    23-2-2019

Wij sliepen met twee gezinnen in de appartementen tegenover Hotel Alpina maar konden gebruik maken van alle faciliteiten. Alles was gezellig ingericht, zeer ruim en schoon. Eten was lekker en gevarieerd. Echt familiehotel met skibus voor de deur

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Fantastisch!

Tim Stam,
    23-2-2019

Wat een geweldig hotel. Deze eigenaren begrijpen hoe je om moet gaan met gasten. Niets is teveel en aan alles en iedereen wordt gedacht. De kamers zijn groot, mooi en schoon, alle medewerkers van directie tot bediening en schoonmaak vriendelijk. Het eten is te gek en de omgeving prachtig. Kortom de beste vakantie ooit!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Eigenlijk maar één woord: TOP en daarom een 10

Huub en Patricia Dijkman,
    7-2-2019

Super hotel, eten is top, bediening is geweldig en super vriendelijke eigenaren Lukas en Hana. Ook de receptioniste Helena is een super aardige vrouw. Het is onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat hier geweest zijn.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)