Vakantie in St. Gallen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport accommodaties St. Gallen

Reviews over St. Gallen

• 10Fehér Éva és Gyuri28-02-2019

2018-ban 2x 6 hetet voltam Svájcban, csodás volt.

Minden gyönyörű. Tiszta, szép minden,csodás látnivalókkal.

• 10Omgeving

• 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2016

• 9Madeleine-C221-02-2016

Gezellige stad in een mooie omgeving

Al een paar maal in St Gallen geweest. De laatste keer alweer 10 jaar geleden dus werd het tijd om het mooie Appenzellerland met St Gallen weer eens te bezoeken tijdens onze vakantie aan de Bodensee. Het is een gezellige stad met een historisch centrum en leuke aparte winkeltjes. Kijk als je door de winkelstraten loop ook omhoog. Je ziet prachtige erkers en bewerkte huizen. De kathedraal en stiftbibliotheek zijn zeer mooi van binnen en is een bezoek waard. Ook Roter Platz net buiten het historische centrum schijnt zeer apart te zijn. Plein, straat, trappen enz alle is rood. Heb het nu niet gezien maar goed voor een volgende keer want hier kom ik zeker weer terug.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8S25-08-2014

mooi zwitsers stadje

gezellig stadje met autovrije winkelstraatjes. Toppers : de kathedraal en de kloosterbibliotheek, beiden in barokstijl. bekijk zeker ook de erkers in de straatjes.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in augustus 2014

• 9Mark13-07-2012

Levendig centrum!

Vergeet ook niet even het Appenzellerland te bezoeken. Ligt om de hoek.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2012

• 9marionnijsink12-09-2011

Verrassende ontdekking!

Omdat we al veel hebben gezien van Zwitserland en we dit keer in een ander deel van het land verbleven, besloten we om maar eens in St. Gallen te gaan kijken. Wat een prachtige ontdekking. Het was een prachtige, zonnige dag dus dan doet alles natuurlijk ook extra mooi aan. De omgeving als je er naar toe rijdt is al erg mooi. De stad zelf vonden wij erg sfeervol, netjes en schoon. Prachtige vakwerkhuizen en dan niet 1 straatje, maar het hele centrum. Mooie winkels en een overvloed aan heerlijke terrasjes. Tijdens ons bezoek wisten we meteen al: hier komen we hopelijk nog eens! Op de terugweg door een paar dorpjes aan de Bodensee gereden, ook erg mooi!

september 2011

• 8Evert29-07-2011

Gezellige provincie plaats

Waren op familiebezoek in Sankt Gallen. Rustige en gezellige plaats met veel vakwerkhuizen en terrasjes. Vijf drankjes op een terrasje kosten 32 euro, niet echt een goedkoop vakantie plaatsje. Een bezoek aan de Kathedraal is de moeite waard.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2011

• 7familie23-08-2010

Leuke stad

St. Gallen is een mooie stad. Helaas regende het pijpestelen toen wij er waren, maar de omgeving is erg mooi. St. Gallen is goed te bereizen (wij kwamen per trein vanuit Lindau via Bregenz). Vriendelijke mensen hier.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 1998

• 9Urs06-05-2010

Super Urlaub in St.Gallen

Diese Reisedestination war wirklich wunderschön. Von kulturellem Angebot bishin zu einem lebendigen Nachtleben ist alles mehr als nur zufriedenstellend. Kann ich nur weiterempfehlen!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8dieuwy03-04-2009

fantastiche omgeving!!maar een korte vakantie!!

de omgeving waar ik was die was echt prachtig,om nog een keer daar heen te gaan,maar dan langer!

• 10Omgeving
    • 5Sfeer in stad