Serfaus

Super!

Mignon Kroon,
    18-2-2019

We hebben genoten!

De gastheer en gastvrouw waren onwijs vriendelijk.

Het appartement was groot en vooral ongelofelijk schoon :)

De ligging is meer dan prima, 2 minuten van de metro en binnen 10 op de piste.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Megagaaf

Rudi bussink,
    5-2-2019

Het verblijf was supper een top appartement met vriendelijke mensen. En een geweldig gebied voor iedere skiër wat en voor kinderen geweldig geregeld . Het gebied staat bekend om veel zon uren en Door de hoge ligging perfecte sneeuw. Echt een aanrader En de apreski was ook perfect. Gewoon een top plek

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Vriendelijk, schoon en dichtbij de lift!

Huisman,
    29-1-2019

1 week verbleven bij Alpenjuwel. Elke morgen goed ontbijt gehad! Om daarna snel naar de lift te gaan, die heel erg dichtbij is. De ski's kunnen gemakkelijk gehuurd worden naast het hotel en onder de Alpenjuwel in kluisjes opgeborgen worden. Super week en verblijf gehad in Serfaus!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Voor herhaling vatbaar

Danique Janssen,
    29-1-2019

Top appartement! Zeer ruim en centraal gelegen. Dicht bij de metro maar het is ook goed te lopen naar de gondel. Supermarkt recht tegenover. De hond mocht ook mee. Nederlandse televisiezenders zijn een leuke toevoeging.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Fantastisch!

Jeroen,
    28-1-2019

Erg mooi hotel, zeer ruime en moderne kamers, heerlijke bedden en prachtige ruime badkamer en douche. Zeer vriendelijke bediening en ook gastvrouw, wij (vijf vrienden) hebben echt genoten van lekker ontbijt en zeer goed avondeten deze vier dagen. Geen grote hoeveelheden maar meer dan voldoende na het aprés skiën. Na een topmiddag/ avond in de Patchi bar mochten we tegen half negen nog zonder problemen aanschuiven, we werden met open armen ontvangen. Vanuit het hotel loop je het straatje uit en via een trap naar beneden sta je bij de lift. Kortom, perfecte ligging en klasse hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2019