Saalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben een aantal aanbieders voor Saalbach / Hinterglemm / Leogang voor je op een rij gezet:

wintersport accommodaties Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Echt een aanrader , met Top Restaurant !

Matthijs Nijhoff,
    14-2-2019

Dit is echt een goed hotel en alles klopt hier en super personeel. Maar dan toch met een bijzondere uitblinker ; Het a la carte restaurant . Ze hebben echt een waanzinnige keuken met een bizar goede Chef. Het is eten is fantastisch.. divers , top kwaliteit en goed van smaak. Ik ken geen hotel en of restaurant in die omgeving met deze kwaliteit. Well done Team Adler!!!

Gereisd zakelijk in februari 2019

Het was wederom uitzonderlijk goed.

Danielle,
    10-2-2019

Zoals al jaren, een zeer goed hotel. Professioneel, vriendelijk, behulpzaam, goede sauna's en heerlijk eten. Over ieder detail is nagedacht. Alleen wat wederom iets minder is, het is altijd zeer warm in het hotel. In het restaurant kan je bijna bloot zitten, zo warm is het. En in de hotelkamer is het ook zo warm dat je 's nacht slaapt met de buitendeur en het raam open. Milieu-technisch niet van deze tijd alsook oncomfortabel.

Gereisd met partner in februari 2019

Schattig hotel met super personeel op toplocatie.

Marit,
    10-2-2019

We hebben genoten van dit knusse hotel op een prachtige plaats in het centrum van Saalbach. Het hotel is gelegen midden tussen de drie gondels. Vooral de service was erg goed. Gastheren Tibor en Govanni maken een echte belevenis van het verblijf en passen zich aan naar de wensen van de klant. Het eten was heerlijk en werd geserveerd in mooie porties waardoor je niet de hele avond met een vol gevoel zat. Een groot pluspunt was het optionele uitgebreide kaasplankje aan het einde van het diner wat iedere dag wisselde van kazen. Welness en sauna's (hete finse sauna) zijn heerlijk.

Minpunten waren de kamers, welke klein waren en ouderwets ingericht. Ook de inrichting van de rest van het hotel was duidelijk verouderd, maar daardoor wel knus. Ook het zwembad is klein en niet echt ingericht om baantjes te zwemmen.

Gereisd met partner in februari 2019

Het was een week lang genieten in dit hotel!

Olaf Noorbergen,
    10-2-2019

Pluspunten: servicegerichte bediening door Tibor, Giovanni en Rita, ruime welness, heerlijk en gevarieerd diner en al het personeel is vriendelijk.

Iets minder: het uitzicht vanaf de kamer (weinig bergen, uitzicht op veel andere kamers), de bar een rechterzijde vanaf entree voegt niet zoveel toe aan het hotel en er was niet zoveel parkeermogelijkheid (ook al is dat lastig in Saalbach centrum)

Gereisd met vrienden in februari 2019

Voor herhaling vatbaar

E.K,
    8-2-2019

Mooi groot skigebied met aansluiting naar andere skigebieden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018