Sorteren

3.730

wintersport accommodaties Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Rust, ruimte, natuur en genieten

Mirjam Spiertz - Hallema
    14-10-2018

Het was hier toen wij er waren, naseizoen, heerlijk rustig. We hoorden enkel de krekels terwijl we genoten van het prachtige uitzicht. Elke plek heeft mooi uitzicht en de plaatsen zijn goed verdeeld over het terrein.

Je moet er hier wel rekening mee houden dat je een stukje rijden van de supermarkt zit, ben je niet mega sportief dan is het bezit van een auto écht een must.

De omgeving is prachtig, je kunt vanuit de camping zo aan tal van wandelingen beginnen.

Ria en Johan zijn erg behulpzaam en ik raad de kookkunsten van Johan en de geitenmelk producten van Ria sterk aan. Heerlijk was het!

Wij hadden onze (wat bange) hond mee en dit ging prima met de honden van Johan en Ria. Er werd goed rekening gehouden met onze wat bange hond waardoor ook zij zich enorm heeft vermaakt en zelfs een vriendschapje heeft gesloten ❤.

Kortom ben je opzoek naar rust, prachtig uitzicht en een schone, mooie (boerderij) camping dan moet je hier zijn!

Bijzonder plekje!

Frans en Karine
    8-9-2018

Een fantastisch verblijf op een geweldige locatie. Ideaal om te wandelen, fietsen , gezellige dorpjes bezoeken en lekker genieten van de vele en zeer goede restaurantjes. Rust en stilte en toch maar 5 km van een klein mooi en aangenaam dorpje . Het was gewoon genieten👌

zeer mooie omgeving maar matig hotel

SofieS
    27-8-2018

Le Grand Bornand is een tof, levendig dorp waar vanalles te beleven valt in een zeer mooie setting.

Chalet Les Saytels ligt midden in het dorp vlak langs de doorgangsweg, ook het terras (waar je kunt zitten om te eten) ligt langs de doorgangsweg. De ontvangst was ondermaats. Het ontbijt was oké. Het avondeten voor volwassenen is prima, maar voor kinderen is de keuze wel erg beperkt als je er een week logeert (ofwel vis met friet, ofwel hamburger met friet), voor een halfpension is dat wel erg magertjes. Daarbij komt dat de drank extreem duur is (4,20 euro voor een frisdrank). Onze 4-persoonskamer was in orde en voldoende ruim. Op het terras kun je echter niet zitten, enkel staan. De badkamer is proper, maar je moet het stellen met een erg mager straaltje om te douchen, en ook snel zijn of het warm water is op. Het zwembadje is erg klein maar gezellig.

Ik ben zeker dat er in deze supermooie omgeving betere hotels te vinden zijn voor deze prijs.

Goed hotel

maxa
    23-8-2018

Hele goede overnachtingsplek voor doorreis naar het zuiden! Midden in gezellig centrum maar absoluut geen overlast. De kamers zijn ook heel erg mooi en vooral een aanrader is de familiekamer, die is enorm groot en luxe. Ontbijt was niet erg veel maar zeker goed genoeg met onbeperkte koffies, thee en warme chocolademelk.

prima voor een keer

elandenburg
    23-8-2018

Camping ligt gelegen aan een leuk meertje waar je kunt wandelen. Rustige camping met ruime en schaduwrijke plaatsen. Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping, da's prima. Er ligt een groot en leuk zwembad net naast de camping waar je gratis gebruik van kunt maken. Verder valt over deze camping niet veel te melden, het was gewoon in orde. Nederlandstalige receptive medewerkers.

+ omgeving

+ mooie grote plaatsen

+ leuk zwembad met glijbaan voor de kinderen

+ vismeer

- matig sanitair