3.730

wintersport accommodaties Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Rust en ruimte in een fantastiche omgeving.

Tiny en frans, 16-5-2018

Wat een heerlijke rustige camping in een schitterende omgeving. Een mooie uitvalbasis voor de mooie wandelingen die in de map beschreven worden.

Het toiletgebouw is netjes en schoon met heerlijke warme douches.

De beheerder komt 2 keer per dag langs en geeft goeie tips.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad en komen graag nog eens terug.

Volgend jaar weer

Addy, 20-4-2018
    Gewoon voor het geld een goed appartementencomplex. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Makkelijk dat er een mini-supermarkt onder zit en langs binnen kun je ook naar hun eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ik was aangenaam verrast door deze accommodatie

Gewoon goed en vooral Nederlands!

Edgar, 25-2-2018
    Met 35 man bij jullie op bezoek geweest en het prima naar ons zin gehad. Kamers zijn inderdaad eenvoudig, maar alles er omheen maakt alles compleet. Een verademing om een Nederlands team te hebben als gastheren/vrouwen. Monique in het bijzonder! Eten was gewoon goed: oa Bbq en racletten! Bang zijn dat je het er koud hebt, hoef je niet te zijn... Voordeel is wel dat alles supersnel droogt op de kamer. Bar was ook gezellig en makkelijk bestellen met de all inclusive formule. Hapjes waten ook erg welkom tijdens het bieren! Bedankt van de dessert stagiair!

Prima hotel met uitstekende keuken

Gwen, 25-2-2018
    Gastvrij hotel met ruime moderne kamers (3 pers + hond paste prima) en mooie badkamer. Kamer aan de achterkant en je hoort het eventuele verkeer niet, bovendien een schitterend uitzicht. Prima bedden. Zowel ontbijt als diner heerlijk, alles homemade. Ligt aan het begin van het gezellige dorp, skibus en skilift dichtbij. Gewoon heel plezierig hotel.

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden

Alex, 16-11-2017
    zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten
Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9140 reviews