Rhône - Alps

3.732

wintersport accommodaties Rhône - Alps

We hebben een aantal aanbieders voor Rhône - Alps voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Een heerlijke vakantie in een super fijn hotel

Fam. Reurslag (6 personen),
    3-1-2019

Net terug van een week in Hotel Panoramic. Het hotel is wat gedateerd maar dat werd voor 200% gecompenseerd door de gemoedelijke en huiselijke sfeer, het heerlijke eten en prachtige uitzicht. Maar vooral door het geweldige team dat geleidt wordt door de Nederlandse eigenaren Dirk en Marlou. Niets is ze teveel!!

Het eten is supergoed. Om 16.00 uur staat de koffie, thee en chocolademelk al klaar en is de bar tot 23.00 uur geopend voor een lekker drankje.

Skibus op 50 meter. Je wandelt zo het gezellige centrum in.

Wij hebben een super week gehad en komen zeker terug!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Netjes hotel, gemoedelijke sfeer, mooie omgeving!

Kyra,
    24-10-2018

Een mooi en fijn hotel, netjes en schoon en er heerst een hele gemoedelijke sfeer. De kok probeert van de gerechten kunstwerkjes op je bord te maken en dat lukt aardig, maar persoonlijk vond ik het eten minder smaakvol. Het mag er mooi uitzien maar de smaak vind ik minstens zo belangrijk (zo niet belangrijker). Minpunt is dat het (keuken)personeel fanatiek rookt en dat doen ze in het zicht van de hotelgasten.

Maar buiten dat kun je hier perfect verblijven. De eigenaar is een geweldige begeleider tijdens wandeltochten in de bergen. We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Leuke camping in een prachtige omgeving

Arjen Vader,
    14-9-2018

Les Iles is een mooie camping met veel bomen en dus schaduw. Het uitzicht op de Mont Blanc, alleen zichtbaar bij de ingang van de camping dus niet op de kampeerplekken, is echt fantastisch en alleen al daarom zou je als bergliefhebber hier eens naar toe moeten. Geen zwembad maar dat merk je aan de prijs en met het meer dichtbij hebben onze kinderen zich prima vermaakt.

De speeltuin stelt niet veel voor, restaurant is prima en het sanitair helaas niet best. Over het algemeen wel schoon maar deels verouderd en het nieuwe sanitair doet erg goedkoop aan en is over het algemeen erg druk. Regelmatig wachten voor douche, afwas en toilet dus. We zijn gewend aan wat kleinere campings met wat persoonlijk aandacht en het was duidelijk te merken dat het hier om een camping gaat die onder de vlag van "Tohapi" valt. Alles gaat via de computer. Overigens was het personeel wel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gemoedelijke nette camping

A van Gelder,
    26-8-2018

laatste 2 weken van augustus verbleven we in een Coco sweet tent op deze camping, voor ons de 1e keer maar echt een aanrader. Zeer leuke nette camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 8. Gemoedelijk zwembad, geen gedoe met handdoeken leggen. camping ligt in Autrans, klein plaatsje in de nabijheid van Villard de Lans. Vers brood bij de bakker in het dorp, mooi loopje in de ochtenduren. Er staan 6 Coco Sweet tenten in de nabijheid van het sanitair, Het grootste pluspunt van deze camping. De hele dag door werd er schoongemaakt..!!! Wil je er op uit dan is er genoeg te beleven. We zijn wezen parapenten, grotten bezocht, rodelen (dit zit pal naast de camping, prachtige baan, 7 euro per rit, (tip! neem een rittenkaart!) Grenoble is prachtig, in het Archeologisch museum geweest (Gratis!), de Alp d`huez opgeweest, goed te doen vanaf de camping, ri.Meaudre is prachtig, aanrader. Boodschappen doe je bij de Netto, ri. Villard de lans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Marjorie,