wintersport accommodaties Rauris / Taxenbach / Embach

Reviews over Rauris / Taxenbach / Embach

Een geweldig gastvrij verblijf in Oostenrijk

Frans Keltjens,
    21-9-2018

Salaterhof is een Bauernhof in een klein dorp, doch centraal gelegen voor wandelingen of allerlei uitstapjes te maken (wil je veel uitstapjes maken is de Salzburgerlandcard een absolute aanrader). De kamers zijn standaard (wellicht wat gedateerd) maar goed te doen en worden verder zeer goed schoon gehouden.

De service en hartelijkheid van de gastvrouw Andrea is fenomenaal. Zij staat letterlijk dag en nacht klaar om het gasten naar de zin te maken en iedere dag zorgt zij met haar familie/team voor een werkelijk fantastisch ontbijt. Avondeten is nu nog in nabijgelegen Embacher Sporthotel (is ook prima), maar volgend jaar gaat Andrea ook zelf avondeten verzorgen. Gelet op haar service en kwaliteit ontbijt kan dat alleen maar een extra pre voor Salaterhof betekenen.

In Salaterhof hangt de spreuk: “je komt hier binnen als gast en je vertrekt als vriend”

Wat ons betreft is deze spreuk meer dan waargemaakt en zijn wij vriend van Salaterhof ge

Super familiehotel voor een leuke vakantie

Sofie,
    25-8-2018

Een leuk familiehotel. De kamers zijn wel verouderd, maar dat maken ze goed met de dagelijkse attenties, het lekkere eten en de vele leuke activiteiten. Kinderen staan hier centraal en vinden het geweldig dat ze een eigen konijn krijgen tijdens hun verblijf.

De ligging is ideaal voor uitstappen te doen met de salzburger gold carte

fantastisch uitzicht, handig op doorreis.

debby,
    21-8-2018

Wij hebben hier overnacht onderweg naar Kroatië. Het ligt dicht aan de snelweg. Wij hadden een groot en schoon appartement. Met twee aparte slaapkamers, ruime badkamer en een zitgedeelte met keuken en balkon waar wij heerlijk gebruik van gemaakt hebben. Voor jonge kinderen zijn er speeltoestellen en omdat het de de temperaturen erg hoog waren stond er ook een groot zwembad. Het is gelegen bovenop een berg. De weg de berg op is vrij smal. Het uitzicht vanuit het appartement was prachtig.

komen zeker terug

E de Jonge,
    13-8-2018

Heerlijke rustige mooie omgeving. Veel wandelingen te doen. Goed verblijf in Goldgrube. In Rauris prima voorzieningen met betrekking tot de winkels, een Spar en een Bila.

Elke morgen in ons verblijf verse broodjes aan de deur. Prima kamers en goede materialen in het appartement. Goede keuken, prima bedden en een super terras.

Voor de honden een heerlijke plek om te spelen. Menno en Marjenneke zijn schatten van mensen.

relaxte vakantie

heidi agten,
    8-8-2018

super vriendelijk, mooi hotel, lekker eten zeker met het buffet erbij ( kidsbuffet) wel wat duurder ivm de drank maar dit is te vervangen door grote fles water, rekening drank zeker nakijken .mooi zwembad hier was het ook niet druk, mooi dorpje met vele mogelijkheden , zeker top