Ortisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

wintersport accommodaties Ortisei - Sankt Ulrich

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Slechts één woord: perfect!

Ine & Arend,
    8-3-2019

Zeer gastvrije ontvangst door Claudia en Oskar. Zeer schone kamer met prima bedden. Heerlijk uitgebreid gegeten en erg smaakvol met prettige bediening.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Inmiddels 2 keer geweest maar niet voor het laatst

Marcel Brandts,
    24-2-2019

Bij toeval hier terecht gekomen maar werden direct gastvrij onthaald. Fantastische accommodatie en betaalbaar. Vriendelijke uitbaters die je het gevoel geven dat je echt te gast bent. Eten is super en een keer in de week een speciaal diner. Personeel staat altijd klaar om te helpen. Kleine skibus brengt je naar beneden waar de lift wacht of je kan overstappen op de grote skibus naar een dorp in de omgeving. Prachtige ligging met uitzicht over Ortisei en het dal.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toppie

Ton,
    21-2-2019

Hotel cosmea was weer top 5 de jaar een prima verblijf met hhhhheeeerrrrlijk eten kan niet beter , en natuurlijk prefect sneeuw de afgelopen week

Gereisd met partner in februari 2019

In een woord. Super

M,
    20-2-2019

Het hotel was een warm thuiskomen. Wij verbleven voor de 2 de keer in dit hotel. Het is een warm familiehotel. Ontzettend vriendelijke familie met op de achtergrond in de keuken Oma Barbl en Richard en Ingrid enJasmin als gastvrouwen. Zowel het ontbijt als het 3 gangen diner in de avond was van een prima kwaliteit. Met huisgemaakte boter, melk en vlees. Ortisei is een prachtig uitgangspunt voor de mooiste skitochten. Kies je voor de seiseralm, dan kies je voor een walhalla aan prachtige pistes die voor de beginner en gevorderden een hele dag skiplezier beloven. Met overal gezellige hutjes. Kies je voor de seceda, kun je een prachtige dalafdaling maken van 10 km. Ook kun je vanuit de seceda door wederom een prachtige afdaling van ongeveer 8 km de metro nemen naar st cristina. Vanwaar je wederom prachtige afdalingen kunt maken, met een verbinding naar de sella ronda. Deze sella ronda mag je niet missen in je bezoek aan ortisei.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Linda,
    19-2-2019

Het skigebied is geweldig top pistes en voor elk wat wils. EN hotel mesavia in Ortisei gastvrij en super ontbijt en avondeten. Skibus voor de deur. Was de eerste keer Italiė maar zeker niet de lastste

Gereisd met partner in februari 2019