Sorteren

wintersport accommodaties Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Gewoonweg een heerlijke tijd met vrienden gehad!

Christa
    11-4-2018
    Heerlijk skigebied,voor ieder wat wils. Of je nou een beginner bent of luever van de zwarte pistes afgaat, alles kan. Indanks dat we niet direct op loopafstand van de pistes overnachtten zijn ze wel goed bereikbaar. Genieg parkeerplaatsen vlakbij de eerste gondellift maar ook een gratis skibus die tussen de dorpen rijdt. En bevalt de snuuwe in het ene gebied he niet dan ga je gewoon naar een ander skigebied in het Zillerttal. Allemaal op dezelfde skipas!

Gezellig

Mariette K.k.
    30-1-2018
    Leuk plaatsje. Fijne pistes

Levendig alpendorp, met mooie omgeving.

Helen de Viet
    11-1-2018

Mayrhofen kennen wij al zo'n 18 jaar. Laatste keer was echter wel 12 jaar geleden... Intussen is het toen al levendige dorp zeker ook in de zomer nóg drukker geworden. Maar nog altijd gezellig.

mbt Wandelingen vonden wij wel dat het iets verderop gelegen Tuxertal mooier en leuker is omdat het gebied op de penken niet echt voor bergwandelaars geschikt is mits je dalafdalingen neemt maar dat is met kleine kinderen weer geen aanrader.In de omgeving zijn echter meer dan genoeg activiteiten te vinden voor ieder wat wils. Bij slecht weer is de Erlebnis therme in Fügen een echte aanrader. Het Figtensloss boven aan de lift bij zell am ziller is ook geweldig met kinderen en ook de zillertaler hohenstrasse is een aanrader ( met murmelland voor de kids).

al met al blijft het een prima bestemming.

Topdorp

maarten jansen
    5-1-2018
    prachtig levendig dorp, zowel in de zomer als winter. Alles klopt aan Mayrhofen waar je je geen moment hoeft te vervelen.

Topper

Lara
    28-12-2017
    Dal is een stuk warmer dan de berg dus dat is top!
Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 368 reviews