• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Rust en ongedwongen

Patrick & Caroline, 3-2-2018

Na de derde keer voelt het echt als thuiskomen,zeker door de vriendelijke uitbaters .

Men investeert ieder jaar om de camping net dat ietsje beter te maken.

Het is géén vijfsterrencamping,maar dat hoeft ook niet,hier ben je tenminste niet Mijnheer of Mevrouw van nr.....

Steeds dezelfde reisbestemming????iedere keer ontdekken we wel iets nieuw.

Wij gaan zeker nog terug.

Uitstekend!

Jose Dicker, 1-10-2017
    De receptionist had tot na sluitingstijd op gewacht en stond ons nog erg vriendelijk te woord. De ruime kamer was keurig schoon en vooral de bedden zeer fris gedekt. Zeer goede kwaliteit naar geld.

Overnachtingshotel op weg naar Nederland

plu, 24-9-2017
    Hotel goed. Ga er echter niet eten 's avonds. Te duur en niet goed.

Nette camping, maar eenmalig.

Gerard, 10-8-2017

Keurige, Duits aandoende camping. De huisjes zijn echter piepklein en dat beïnvloedt de prijs-kwaliteit verhouding. de indruk wordt gewekt dat het er ruimtelijk is, maar de huisjes staan erg dicht op elkaar en er is nauwelijks privacy.

Van een keuken is geen sprake, eerder een kitchenette. Er is ruimte voor 1 persoon. Binnen eten met 4 personen is heel krap. Slapen onder het schuine dak is ook niet prettig en als je dan een stevige huurprijs moet betalen, valt het erg tegen. De eigenaar vroeg zich af waarom er weinig Nederlanders komen. Qua kamperen voor ons iets te gecultiveerd: grasveldjes en asfalt-paadjes. Kampeerplekken zijn wel redelijk ruim, zeker de iets hoger gelegen plekken. Het personeel is overigens heel vriendelijk. In de omgeving is veel te doen, het is een prachtig gebied met veel mogelijkheden voor allerlei activiteiten.

Aangenaam verblijf met hier en daar wat minpunten.

sofie, 28-8-2014
    De residentie was zeer net en onderhouden, heel toegankelijk. Sommige personeelsleden waren heel vriendelijk, andere dan net iets minder spontaan. Wel heel duur voor bijkomstigheden zoals bv drankje in het restaurant of bar. Wat wij heel erg jammer vonden was dat er voor de kinderen wel speeltoestellen en dergelijke voorzien waren maar dat dit te betalen was voor klanten die in de residentie verbleven, moest dit een klein bedrag geweest zijn vinden wij dit wel te verstaan. Maar 6 euro voor 3u vinden wij nogal veel! Ook de wifi was heel duur, 25 euro voor een week. Gelukkig hadden wij een kamer voor 6 pers. gereserveerd ipv voor 4 personen. De ruimte is heel aangenaam maar wel eerder beperkt. Voor ons was dit net genoeg: 2 volwassenen + 2 kleine kinderen. Het slaapbedje van onze kleinste moest in het gangetje van het appartement staan omdat er geen ruimte voorzien was voor kleine kinderen. Wel een goede uitvalsbasis voor wandelingen.
Lorraine (Lotharingen) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 1183 reviews