• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

wintersport accommodaties Lombardije

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over accommodaties in Lombardije

Goed chalet, prachtige omgeving!!

Esther
    27-6-2018

Wij hebben een chalet gehuurd particulier van Nederlanders. Het chalet was goed onderhouden, nieuwe badkamer, van alle gemakken voorzien!

De camping oogt wat rommelig, echter alles is aanwezig: speeltuin, zwembad, goed restaurant en een heel fijn meer, waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht! 's Avonds loop je gemakkelijk naar het centrum van Polezza voor een hapje en drankje.

De omgeving nodigt uit voor allerlei uitstapjes: Lugano, balkon van Italie, Milaan, Mennagio, met de boot naar Bellagio, Como en ga zo maar door.

Kortom: heerlijke vakantie gehad (vriendelijke prijzen in Italie en het chalet zelf).

Heerlijk hotelletje. Echt een aanrader.

Herma
    27-5-2018

Klein hotel. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt in de serre. Achtertuin met stoeltjes. Rustige straat. Bijna geen verkeer. Erg schone kamers. Wij hadden kamer nr 8 met balkonnetje aan de voorkant ( 2 stoelen) . Dit was de schaduwzijde, maar omdat het warm was, prima. Als ik vroeger in het seizoen zou zijn geweest zou ik liever een kamer met balkon richting tuin hebben gehad. ( ochtendzon) . N.b niet alle kamers hebben een balkon ! Er is een airco. De afstandsbediening is op te vragen bij de balie. De airco werkt prima.

15 minuten lopen naar het centrum. Vlak bij het centraal station.

Super hotel!

Martine
    13-5-2018

Moderne en ruime kamers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt op loopafstand (10/15 min) van Milaan Navigli, waar alle leuke restaurants en bars zitten. Dus wel in het centrum maar niet in de enorme drukte, heel fijn! Kortom, echt een aanrader!!

Wij komen nog eens terug

Fam Kooi
    3-9-2017

Ruim opgezet park. Ben je met kinderen zoek dan op de plattegrond een huisje niet te ver van het zwembad. Ook liggen sommige huisjes ver van de weg, waardoor je met een beetje pech ver moet sjouwen met je vakantiekoffers en boodschappen

Fantastische plek voor een fijne vakantie!

Maagdenberg
    3-8-2017

Bijna is onze 7e keer vakantie bij franciacorta voorbij. Weer hebben we erg genoten en de kids willen volgend jaar weer terug! Wat een vriendelijke italiaanse mensen. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om je een fijne vakantie te bezorgen. In de omgeving zijn veel leuke dingen om te doen en voldoende eetgelegenheden om naar toe te gaan. Het iseomeer, de outlet en de ijssalon in Ome. Prima appartementen om een leuke vakantie in de hebben.

Lombardije scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1779 reviews