• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Lombardije

Heerlijk genoten

Fam van den Berk, 14-1-2018
    Ontzettend mooi en veilig meer om in te spelen voor de kids. Er is ook een zwembad met glijbanen, maar wij hebben vooral tijd doorgebracht bij het meer. Heerlijke ijssalon op de Camping. Het straatje via Bruxelles waar wij een chalet huurde, heeft veel huisjes van Nederlanders te huur. Deze zijn netjes verzorgd en niet te vergelijken met zogenoemde mobile homes die er ook worden verhuurd. Bij binnenkomst oogt de camping wat rommelig, maar eenmaal op de plek was het geweldig. Veel Nedelanders en Italianen. De naastgelegen camping heeft ook leuke animatie en is de moeite een om te bekijken met kleinere kinderen. Nadeel lange rij s’morgens bij de broodjes. Maar de supermarkt is op korte afstand van de camping. Sanitair heb je zelf in je chalet dus geen idee hoe die van de camping is. Gebouw bij ons straatje leek prima

Goed hotel, een echter aanrader!

Nicole, 2-1-2018

Goed hotel!

Nette kamers, goede bedden en vriendelijk personeel!

Zeker een aanrader!

Voor de deur van het hotel kun je met tram 4 naar het metro station. Hier kun je de metro pakken naar het centrum van Milaan. Via deze weg kan je binnen 15 á 20 minuten midden in het centrum van Milaan zijn (als je goede aansluitingen hebt). Je kan een openbaar vervoer ticket kopen voor 24u/48u of voor een hele week. Het openbaar vervoer in Milaan is erg goed geregeld, goedkoop en de medewerkers zijn zeer behulpzaam. Voor ons was dit perfect.

In de nabije omgeving van het hotel is er vrij weinig te beleven, dit was voor ons geen probleem, wij gingen voor het historisch centrum. Als je dit hotel boekt weet je bij deze dat wanneer je naar het centrum wenst te gaan je een stukje moet reizen.

Wil je de drukte van de omgeving van de 'Duomo' ontwijken, ga dan naar de wijk 'Brera' héél leuk!

Geweldig voor een stedentrip!

Ron, 15-10-2017

Stedentrip Milaan gedaan. Kende de stad eigenlijk alleen van 'AC' en 'Inter'. Verrassend mooie stad met geweldige architectuur!!! De 'Duomo', het paleis, echt schitterend. Ook geweldig om mensen te kijken; van die poppetjes met opgespoten lipjes.

Hotel Galles is 'n uitstekend hotel. Prima kamers, goed restaurant, mooie spa en een dakterras met mooi uitzicht. Ligging is ook perfect; het ligt boven/naast metrostation Lima waarmee je in 5-10 min bij de Dom bent. Af en toe hoor en voel je de metro rijden, zelfs op de 4e etage 🤔

We hadden half oktober ook prima weer; 25 graden en zon. Ik kwam er wel achter dat korte broeken 'not-done' zijn.

Wat ons wat tegenviel; er zijn talloze restaurants, maar 99 van de 100 zijn pizzeria. Een restaurant waar je biefstuk kan eten is echt zoeken, maar goed, da's smaak...

Ook de prijzen van drankjes op het terras zijn fors; 6 euro voor een klein tapbiertje is niks...

Hoe dan ook; echt een aanrader.

Relaxte vakantie met schitterend uitzicht

Willem, 19-8-2017
    Wij verbleven in juli in huisje 24. Het huisje is compleet ingericht met heel veel ruimte eromheen. Onze tienerdochters hebben gesurft en konden zwemmen bij de steiger in het meer naast het park. De kinderen verzamelden zich daar met de dochter van de beheerder. Voor ons een relaxte vakantie met een schitterend uitzicht op de bergen om ons heen

Fantastische plek voor een fijne vakantie!

Maagdenberg, 3-8-2017
    Bijna is onze 7e keer vakantie bij franciacorta voorbij. Weer hebben we erg genoten en de kids willen volgend jaar weer terug! Wat een vriendelijke italiaanse mensen. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om je een fijne vakantie te bezorgen. In de omgeving zijn veel leuke dingen om te doen en voldoende eetgelegenheden om naar toe te gaan. Het iseomeer, de outlet en de ijssalon in Ome. Prima appartementen om een leuke vakantie in de hebben.
Lombardije scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1764 reviews