Reviews over accommodaties in Lombardije

heel goed

Jaap Vreugdenhil,
    14-8-2018

Verblijf is niet goedkoop maar eten en service maakt het wel waard

Goed hotel met zeer vriendelijke medewerkers!

Jo loncin,
    1-4-2018

Goeie ligging tov skilift! Correcte prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer.

Kamers wat gedateerd,maar wel heel proper!

Zeker aan te raden hotel!

Gedateerd Hotel met vriendelijk personeel.

Conny,
    29-1-2018

Hotel is erg gedateerd. Ligging is buiten het dorp, maar met de Bus erg goed te doen. Pistes in de buurt maar wel klimmen naar boven door een parkeergarage. Ski kelder alleen buitenom bereikbaar die wel keurig en netjes is. Wel erg jammer dat er die week alleen maar hotelgasten waren uit de Oost Europese landen. Die veroorzaakte veel overlast. Maar driekwart in Livigno is hiermee gevuld. Wat ons opviel was dat de Horeca prijzen enorm hoog waren. Livigno is een aanrader maar wij gaan dan in een ander Hotel. Super Pistes in Livigno maar dan moet je een park rat zijn en geen lange tochten willen maken.

Eten in Hotel prima gelet op de prijs kwaliteit verhouding. Hard werkend personeel en vriendelijk.

Bereikbaarheid Livigno zeer goed te doen. Autotrein is echt overbodig,

Top vakantie!

Hans,
    23-8-2017

Super locatie voor de actieve vakantie, motorrijden, mountainbike, hiken, wandelen.

Super vriendelijk personeel, hotel netjes en schoon.

Zwembad is meer een Welnessbad niet geschikt om te zwemmen, maar openbaar zwembad op 10 minuten lopen.

Eten was super 3 gangen diner met keuze uit 3 voor, hoofd en na gerechten.

2x een buffet gehad, was ook super alleen de Italiaanse gasten verliezen dan hun beleefdheid, alsof ze weken niet hadden gegeten. Hier kan het hotel niets aan doen zal wel opvoeding zijn.

Wij kregen zelfs lunchpakketten mee tijdens onze wandelingen. Hoorde bij All Inclusief.

Wij vinden het echt een aanrader maar minder geschikt voor mensen met kleine kinderen.

mooie ligging

Maria,
    5-8-2017

Hotel ligt op een mooi plekje dichtbij restaurantjes en andere leuke plekjes. Het hotel zelf is goed. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Verder heel erg ingesteld op fietsers en als je dat zelf niet doet, is dat wel jammer.

Er was een klein maar leuk zwembadje. Net groot genoeg voor de kids om even af te koelen.