Italië

1.660

wintersport accommodaties Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Fantasties, heerlijke vakantie gehad!

Henriet Nijland,
    20-3-2019

Afgelopen kerstVakantie geweest. Geweldig hotel, schoon, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een taxibusje van het hotel brengt je dagelijks naar de piste voor een klein bedrag. Op loopafstand van het gezellige dorp.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Goed verblijf in een superskigebied

Marije,
    25-2-2019

Mooi verblijf in een heerlijk skigebied. De eerste dagen hebben we in Val Gardena en dichtstbijzijnde skigebieden geskied. Op een van de laatste dagen hebben we ook de Selva Ronda geskied. Mooi hoe je af en toe met een afslag op de mooiste bospaden en rustige skipistes komt. Het hotel had prima kamers en een sauna. Het eten was lekker en elke dag werden we verwelkomd met een lekker borrelhapje en een drankje.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Gezellig familiehotel met ruimte en lekker eten

Gerard Brouns,
    23-2-2019

Wij sliepen met twee gezinnen in de appartementen tegenover Hotel Alpina maar konden gebruik maken van alle faciliteiten. Alles was gezellig ingericht, zeer ruim en schoon. Eten was lekker en gevarieerd. Echt familiehotel met skibus voor de deur

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Top week gehad!

Bert en Annelies,
    11-2-2019

Kleinschalig hotel met super vriendelijk personeel en eigenaren. Heel gastvrij!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Eigenlijk maar één woord: TOP en daarom een 10

Huub en Patricia Dijkman,
    7-2-2019

Super hotel, eten is top, bediening is geweldig en super vriendelijke eigenaren Lukas en Hana. Ook de receptioniste Helena is een super aardige vrouw.

Het is onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat hier geweest zijn.

Gereisd met partner in januari 2019