• Type accommodatie

accommodaties in Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Super!Fantastisch!

Fam. de Vos, 16-2-2018
    Vanaf de camping kun je naar de bushalte lopen (ongeveer 5 minuten).Je stapt op de bus en 20 minuten later sta je in hartje Rome!!!
    Fabulous Village, Direttore, 19-2-2018

Beste familie de Vos,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor het schrijven van deze zeer postivieve recensie.

Fijn om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis vindt om Rome te bezoeken.

Wij hopen dat we u snel weer als gast mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Fabulous Village

Markante accomodatie in een historische omgeving.

Paul, 15-2-2018

Accomodatie is wat lastig te vinden... Het lijkt alsof de ingang bij de kerk hoort.

Verder een markant gebouw met een prachtig uitzicht over Rome vanaf de 4e etage. Moeite waard om even de lift naar het terras te nemen.

Het ontbijt is redelijk maar naar Italiaanse begrippen goed.

Wifi bij de receptie...in de eigen kamer niet.

In de omgeving zijn diverse aardige restaurantjes.

Genoten van een all-in vakantie!

Sofie, 13-2-2018

Met een slecht voorgevoel vertrokken naar dit hotel door de slechte reviews, maar was nergens voor nodig!

De kids hadden de tijd van hun leven dankzij de miniclub, petanque en zelfs paardrijden. Treintje in het hotel vonden ze fantastisch.

Hotel had een groot buitenterras, dus heerlijk kunnen buiten eten! Eten was ook heel lekker.

Genoten van een heerlijke pizza in a la carte restaurant, in een historisch gebouw.

Kamer inderdaad een beetje verouderd, maar heel proper, en dat is toch het belangrijkste!

Hotel ligt ietwat afgelegen, maar hebben enkele dagen huurwagen genomen. Een aanrader, want het eiland is meer dan een bezoek waard!

Fijne vakantie gehad!

ran slag, 21-1-2018

Fijne plek, eenvoudige appartementen, maar prima voor een week herfstvakantie. Het zwembad was wat fris, maar dat verwachtten we al. We hebben wel in zee gezwommen.

Let op: sommige restaurants in Palau zijn niet lekker en ongezellig qua sfeer. Mijdt de grote restaurants op het marktplein, zoek in kleinere straatjes naar wat meer authentiekere plekjes om te eten.

Heerlijke vakantie

Van oijen, 11-1-2018
    Veel last van muggen. Goede service en faciliteiten waren schoon. Aardige mensen en een mooie omgeving. Vooral Caorle centrum is een aanrader om naar toe te gaan
Italië scoort een 7,8 uit 10, op basis van 28512 reviews