1.654

Reviews over accommodaties in Italië

Uitstekend

Danielle,
    4-12-2018

Ligt ver van de piste, maar wordt opgelost door busjes van het hotel. Ligt niet op loopafstand van een dorpje, wat wel jammer is. Kamers, eten, service, etc. allemaal prima. Niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Zwembadwater is koud. Natte sauna is lauw, gewone sauna prima. Gezellige bar. Zeer vriendelijk personeel.

Geweldig hotel op een perfecte locatie!

Johanna Janssen,
    24-10-2018

Tijdens een rondreis door Duitsland en Italië, hier 6 nachten verbleven.

De ligging van het hotel en het uitzicht over het dal is geweldig! We hadden

een prachtige, ruime kamer met whirlpool. De service is erg goed. Het ontbijt

en diner goed verzorgd en lekker. Om 15 uur lekkere hapjes en sapjes.

Cavalese ligt op 10 minuten loopafstand. Je kunt er prachtige wandelingen maken mede door de gratis baankaarten. We hebben erg genoten en hebben

reeds geboekt voor onze volgende rondreis.

Fantastisch !

Thijs,
    28-9-2018

Dit jaar weer terug geweest in dit hotel. De kamer het zwembad en de service was weer uitstekend. Wij hadden half pension geboekt zeker aan te raden.

net zo goed als vorig jaar. Wij hadden half pension was weer uitstekend.

Accommodatie voldoet precies aan de beschrijving.

Ron,
    25-8-2018

Molveno ligt niet meteen naast de snelweg maar voor onze groep motorrijders is dat perfect. Vanuit het rustige dorpje kun je alle kanten uit....

Super!!!

NN,
    14-8-2018

De camping ligt prachtig en in de omgeving kun je hele mooie wandelingen maken (passo Sella is fantastisch). Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Omdat we een "happy family-arrangement" hadden, konden de kinderen onbeperkt (gratis) naar het zwembad. Ook zijn er veel (binnen) speelvoorzieningen voor de kinderen, zoals een indoor-voetbalveldje, playstation, tafeltennis enz. Op de camping staan veel Italianen en Duitsers, maar zeker ook Nederlanders. Onze dochter had genoeg vriendinnetjes. De campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment en is vaak goedkoper dan de supermarkt in het dorp. In de campingwinkel is ook glutenvrij brood, koekjes, vlees (oa hamburgers, worstjes, bbq-spiesjes) en pasta verkrijgbaar. Het restaurant is prima en je kunt er volop (gecertificeerde) glutenvrije gerechten krijgen (oa pizza, lasagne, patat). Deze gerechten kun je ook afhalen. Voor mensen met coeliakie echt geweldig!