• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

wintersport accommodaties Italië

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over accommodaties in Italië

Prima camping dicht bij lazise

Marke
    14-7-2018

Goed verzorgde camping. Ontzettend vriendelijke mensen bij de receptie. Gaven ons direct een gastvrij gevoel en op melding dat iets stuk was aan de accomodatie werd meteen gereageerd. Nog nooit zo vriendelijk bejegend echt een 10 waard. Heerlijke bedden in de superior. Bedden opgemaakt bij aankomst met prima beddegoed top! Goede en perfect schone mobil home. Minder vonden wij dat de meeste mobil homes met 4en naar elkaar toe staan gericht waardoor je echt bij elkaar op tafel kijkt. Plastic kuipstoeltjes op de veranda. Professioneel geleide camping. Wij hadden geen enkele geluidoverlast. Het was rustig terwijl de camping in juni al vrij vol was. S avonds loopt er security die ook goed oplet: vroegen ons om t pasje toen wij na zonsondergang de camping op wilden lopen. Zwembad goed maar niet te groot en kleine glijbanen, alleen geschikt voor jonge kids. Campingwinkel voor 1ste behoeften met redelijke prijzen.

Receptionist, Titolare, 17-7-2018

Hello,

Thank you so much for your review. We are very glad to read that you had lovely holiday. We hope to welcome you again.

Best regards!

Uitstekende, persoonlijke service

Ludmilla
    14-7-2018

Alle informatie op Zoover klopt! Wat een geweldig hotel.

We werden opgehaald op het vliegveld en voor de deur van het hotel afgezet. Een hartelijk ontvangst volgde door de directrice van het hotel. Deze hartelijkheid bleef tijdens ons hele verblijf. geweldig buffet, schone kamers, mooi zwembad, mooi strand, perfecte service ... De zorgzaamheid van deze mensen is ongeëvenaard! We zijn heerlijk verwend en gaan zeker nog eens terug!

Goede vakantie met veel bezienswaardigheden

Mevr. Van Oudenaaren
    13-7-2018

Prima hotel, kamer met een schitterend uitzicht op de Vesuvius en de zee.

Het hotel ligt aan een doorgaande weg en te gevaarlijk om even een wandelingetje te maken. 's Avonds kon je niet even weg om ergens wat te gaan drinken. Eten was redelijk.

Top accommodatie om een aantal dagen te vertoeven.

Peter
    9-7-2018

+ Erg mooie en verzorgde accommodatie.

+ De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en toegankelijk.

+ Zowel het gemak van de zee als de bergen in de nabije omgeving.

- Met kinderen niet op loopafstand van een leuk dorpje.

Heel erg mooi, zeer goed

Jan & Family
    4-7-2018

We zijn al jaren geleden bij Liscia Eldi geweest en waren blij te zien dat het resort nu wordt aangeboden door een touroperator dat we er vaak voor kiezen om onze vakanties te boeken. Het is mooi aangelegd, maar een auto is aan te bevelen als je niet alleen wilt ontspannen op het strand en in het resort, een pendeldienst naar San Teodoro en het La Cinta-strand wordt aangeboden tegen betaling. Het gesloten strand Cala d'Ambra is ok, maar het is de moeite waard om naar het strand van Isuledda te gaan, 500m te voet of om te genieten van het zwembad. Het resort is goed verzorgd met veel groenen, het personeel is vriendelijk en helpen, het eten is geweldig, de kamers zijn een beetje oud en "eenvoudig", WIFI alleen in de gemeenschappelijke ruimtes en niet zo'n goede tv-keuze, maar het is goed, want de rest is geweldig! Vrijdagmorgen erg mooie mercato in San Teodoro! AI stopt om 22.00 uur, misschien is een uur langer beter;)

Italië scoort een 7,8 uit 10, op basis van 28777 reviews