Sorteren

Reviews over accommodaties in Graubünden

Aanrader

Angelique
    17-8-2018

Supervriendelijke bediening in restaurant. Uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijk avondeten.

Kamers beetje gedateerd. Zou wel iets beter schoongemaakt kunnen worden.

Goede ligging. Behulpzame receptionisten.

Bushalte om de hoek.

Prima hotel om Davos en omgeving te ontdekken

Geert P.
    17-8-2018

Prima hotel met mooie grote kamer (junior suite).

Vriendelijk onthaal - uitgebreid ontbijt - wellness en zwembad ok (welness vanaf 16 jaar) - gratis openbaar vervoer en ski liften (Davos summer card) - gratis minibar (touroperator) - gratis ondergrondse garage

Davos heeft niet de sfeer van de meeste Oostenrijkse dorpen, doch is er meer dan genoeg te doen.

Personeel zeer kindvriendelijk.

Samengevat een aanrader voor Davos!!!

Echt geweldig

Wim van Leeuwen
    6-1-2018

Wij (ouders met 2 kinderen 11 en 12 jaar) zijn hier in de wintersportvakantie van 2017 en begin 2018 op de camping geweest. Bij aankomst lag er een dik pak sneeuw, de eigenaar was bijzonder behulpzaam om te helpen met het plaatsen van de caravan en aansluiten van het gas (gasnet). Hoewel we voldoende spullen voor winter kamperen bij ons hadden kwamen we soms toch wel iets te kort en dat konden we van de camping lenen (trap etc). De campingeigenaar en zijn staf zijn bijzonder vriendelijk en helpen je als je daarom vraagt. De sneeuw die viel werd elke dag weggehaald en de wegen zagen eruit als een piste waarbij je voldoende grip met je auto hebt en je ook makkelijk naar de echte piste kan skiën. Het toiletgebouw is echt prachtig, warm en goed schoon gehouden. Al met al een perfecte start voor een fijne vakantie.

De camping ligt aan de rand van het dorp waardoor je makkelijk je boodschappen etc met de voet kan doen. Onderaan de camping staat ook een Thaise afhaal toko, is bijzonder goed.

Echt een perfecte en gezellige camping.

zeer ruime apartementen met prachtig uitzicht!!

Marion
    29-7-2017

Een goede service met mooie moderne schone grote apartementen!! Prachtig uitzicht vanaf groot balkon!

Zeer zeker aan te raden om hier heen te gaan!

Family Beatrice en Stephan Huber Müller, Owner, 16-8-2017

Dear Mary

Hartelijk dank dat u de tijd om ons hotel te evalueren hebben genomen. We waren vooral blij uw complimenten over de netheid van de appartementen. Onze professionele schoonmaak team dankt u voor het.

Het loont echt om een appartement op de bovenste verdiepingen te boeken. Een onvergetelijk uitzicht vanaf de Black Horn Kirchturmspitz van St. John's Church in Davos dient plaats in onze panoramische appartementen.

Hopelijk tot ziens in het prachtige Davos!

Family Beatrice en Stephan Huber Müller

eigenaar

Absoluut top!

Janneke
    4-5-2016

Het appartement en het "park" is hartstikke mooi en luxe afgewerkt. Alles is en wordt goed onderhouden. Je kunt vanuit elk appartement naar de ondergrondse parkeergarage met vanuit daar ook direct toegang tot zwembad, fitness, restaurant etc. Het zwembad is eenvoudig, apart kinderbadje met speelgoed, geen glijbanen o.i.d. Ook speeltuintje buiten is minimaal, maar prima voor even. De fitnessruimte is beperkt, maar prima voor een basic work-out.

Wij zijn hier in het tussen seizoen een week met twee kleine kinderen geweest. Ondanks de sneeuw en regen, gesloten liften, veel gesloten in de dorpjes (let dus goed op wanneer je boekt!) een fijne week gehad. We kunnen ons goed voorstellen dat je je hier tijdens het winter- of zomerseizoen niet hoeft te vervelen! De ("beperkte") voorzieningen op het park heb je tijdens het hoogseizoen ons inziens ook helemaal niet nodig, er is zoveel te doen en te zien in de omgeving!