Gerlos

Reviews over Gerlos

Redelijk

Twan, Lex , Sander.,
    19-3-2019

Zeer gastvriendelijk hotel eten zwembad sauna top, pistes winkels en restaurants zijn allemaal op loopafstand. Alleen als je de 5persoons- kamer boekt, (we waren met zijn 3tjes volwassenen) bij touroperator dan slaapt er een persoon op een kinderbed of bedbank die heel erg hard is. We zaten in het laatste pand wat wel een wandeling met zich meebracht.(niet erg, maar als je slecht te been bent moet je dat wel weten). Op de kamer lagen maar twee badjassen we vroegen om een extra die we ook kregen, maar ook de rekening? Internet is een groot drama we hadden speciaal gezocht op een hotel met goed internet desnoods bijbetalen maar helaas geen tot nauwelijks internet. Het is muggenziften maar voor de een is dit belangrijk en voor de ander dat.

Groetjes Twan Lex Sander

Gereisd met vrienden in maart 2019

Wij komen terug!

Wim en Tanne Vermeulen,
    16-3-2019

Ligging is, indien je van iets rustiger houdt, helemaal top.

Vanaf de nieuwe lift, is het maar 300m lopen.

Prijs/kwaliteit is gewoon prima.

Gereisd met partner in maart 2019

Schitterend familiehotel, direct aan de skipiste

Wouter T.,
    12-3-2019

Schitterend familiehotel, direct aan de piste. Hotel Alpenhof biedt waar voor zijn geld. Lekkere keuken, uitstekende faciliteiten voor zowel kinderen (zwembad, hele dag kinderclub, aangepast menu,...) als volwassenen (mooie, ruime kamers, mooi zicht, zeer mooie spa, uitgebreid wellnessaanbod, prima skifaciliteiten, ruime eigen parkeergarage,...). Professioneel gerund, maar met vriendelijke gastvrije sfeer. Niets op aan te merken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Lokatie en faciliteiten zijn Top!

Paulien van der Klij,
    6-3-2019

Lokatie op 2 minuten lopen van de Dorfsbahn met complete facititeiten verhuur,lockers,lift) is fantastisch. Dankzij uitgebreide faciliteiten ideaal met kinderen: zwembad met welness, speelhal, indoor voetbalveld. Dus als je je kinderen een keer bij de laptop weg wilt houden, dan gaat dat hier zeker lukken!

Voor het eten hoef je hier niet naartoe te gaan (hektisch in restaurant en veel te warm!). Appartementen zijn wel okee maar pittig geprijsd - je betaalt vooral voor lokatie en faciliteiten. Met 6 personen in 4-7 persoons app is het Oostenrijkse gezelligheid, krap en zelf afwassen;-).

Gereisd met vrienden in februari 2019

Topp locatie

Ron en Joy van der Jagt,
    3-3-2019

Was een leuke vakantie alleen ik na 2 dagen knie verdraaid. Maar goed verzorgt door Hans met allerlei zalfjes en stokken om toch te kunnen lopen. En van zijn vrouw als ik even buiten zat kreeg ik gelijk kussentjes om lekker buiten in de ☀️☀️☀️Te liggen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019